Društvo i ekonomija
15. 08. 2024. 14:27 1
Ukoliko kupujete preko interneta budite oprezni, jedan brend ne isporučuje robu i ne vraća novac
Udruženju potrošača "Efektiva" je prethodnih dana stiglo mnogo žalbi i loših iskustava od potrošača koji su obavljali kupovinu onlajn na sajtu firme "Sinsej". Kako navodi ovo udruženje, pomenuta kompanija navodno ne isporučuje robu i ne vraća novac, zbog čega apeluju na sve potrošače da ne kupuju robu ovog brenda dok se ne utvrdi o čemu se radi.
Udruženje potrošača "Efektiva" često na svojim nalozima na društvenim mrežama obaveštava i upozorava građane na brojne malveracije u svetu kupovine i onlajn šopinga, a poslednja u nizu objava odnosi se na kompaniju "Sinsej", koja ima više prodajnih objekata u Srbiji, ali i sajt za kupovinu putem interneta.
Naime, "Efektiva" je na mreži X nabrojala iskustva nekih potrošača prilikom onlajn kupovine ovog brenda.
- Firma "Sinsaj" ne isporučuje robu i ne vraća novac! Potrošači nam se žale na brend "Sinsaj", iza kog stoji firma "LPP Serbia". Problem je u tome što su putem interneta naručili i platili robu koju ne dobijaju po dva meseca, iako su rokovi za isporuku bili 10-15 dana. Račun firme, za sada, nije u blokadi - piše u istaknutoj objavi.
Stoga savetuju potrošače da ne kupuju ovaj brend.
- Nešto se očigledno dešava, pa savetujemo potrošače da ne kupuju ovaj brend, dok se ne utvrdi o čemu se radi. Takođe, pozivamo nadležne da hitno provere poslovanje ove firme i javno izađu sa izveštajem, kako bi se sprečilo da veliki broj potrošača bude prevaren - navode iz Udruženja "Efektiva".
Komentari 1
ostavi komentar