Kolumne
09. 11. 2023. 09:46 1
Bolja (s)cena
Izgleda da je SNS stvarno u velikom problemu i strahu od predstojećih izbora. Kako se to, između ostalih indikacija, može jasno uočiti? Može, tako što su im marketinški potezi, evidentno, sve više bezidejni do granica gluposti.
Njihov marketinški tim, reklo bi se u panici, smišlja šta bi ko javno trebao da kaže, gde da se pojavi, šta da uradi...
Tako može da se pretpostavi kako je neki njihov "stručnjak" došao na ideju: "Hej, ljudi! Zar ne bi bilo genijalno da se Siniša Mali, onako elegantno obučen u crnom odelu sa, naravno, mašnom, pojavi i slika za naše televizije u nekom marketu kako, sa korpom u ruci, kupuje sebi doručak?! Tom prilikom on da prođe pored jogurta, parizera, hleba, peciva ispred kojih, velikim i šarenim slovima u boji SNS, piše "BOLJA CENA"! Šta kažete na to, a?"
"Odlična ideja! Daj, zovite Malog da to realizujemo!"
I tako, videsmo Malog kako sa korpom u ruci kupuje sebi doručak, prolazi pored šarenog natpisa "BOLJA CENA", pruža ruku prodavačici peciva, ne pogledavši je u oči i, kao, razgleda šta bi kupio od peciva sebi za doručak. Nešto je i rekao onom delu TV auditorijuma kome je taj providni spot i namenjen.
Očigledne su dve činjenice. Marketinški tim SNS svojim jadnim idejama obmanjuje i podilazi svojim sendvičarima, a istovremeno duboko vređa inteligenciju zdravom društvenom biću naše države Srbije.
Ili toliko manjkaju u inventivnosti da im je "BOLJA CENA" vrh njihovog intelektualnog dometa.
Nama je neophodna i nasušno potrebna BOLJA SCENA društvenog i političkog ambijenta.
Živan Haravan
Komentari 1
ostavi komentar