Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Zdravlje

Direktno.rs [ Izvor: standard.uk ]

18. 03. 2020. 21:49 0

Kako odoleti grickalicama uz rad od kuće?

Nema više odlaska na posao, ali nema ni izležavanja u pidžami. Rad od kuće možda zvuči kao ostvarenje sna, ali ako nemate plan rada može vam pasti teško i stresno.

Pored izolacije i nedostatka plana rada, ishrana može biti jedan od najvećih izazova kada radite kod kuće. Nutricionisti savetuju par trikova i šta tačno da jedete da se ne ugojite tokom "produženog" boravka kod kuće.

Održavajte red

Uz jednostavan pristup vašoj kuhinji i ormarićima punim grickalica, niko nije raspoložen da čeka vreme ručka kako bi pravilno seo i zdravo jeo. Imajte u vidu, da samo zato što vaš dan nije više podeljen na putovanje do posla, poslovne sastanke i male pauze u radu, ne znači da ne treba sami da organizujete kada je poželjno da jedete. Odredite vreme za doručak, ručak i završite sa poslom i pridržavajte se ovog novog rasporeda.

Nabaviti zalihe

Kupite (razumnu količinu) zdravih namirnica kako biste napunili svoje ormariće za predstojeću nedelju i da bi mogli da sastavite nešto brzo i lako za ručak. Obarite jaja i pržite malo povrća, ovo kasnije možete da dodate u salatu i da sve prelijete maslinovim uljem.

Izbacite sve nezdrave poslastice

Osim što ćete obezbediti zdrave namirnice, ako postoje one koje će vas iskušati da ih jedete ili se previse navučete na njih, potrudite se da ih ne držite u kući za vreme trenutne sitacije. U kancelariji koja je prepuna ljudi mnogo je lakše uzeti jedan keks, ali kada radite od kuće, kad otvorite paketić, odnos ljudi prema keksu nije toliko povoljan sa zdravstvenog stanovišta.Pobedite dosadu

Normalno je da radni dan u kancelariji podelite na pauzama za kafu, razgovorima sa kolegama, odlascima u prodavnicu i sastancima. Vaš radni dan kod kuće izgledat će vrlo drugačije, a veći deo njega može prerasti u stalnu užinu. Naučite šta su vaši okidači za jelo kada zapravo niste gladni. Ako želite da napravite pauzu možete se opustiti uz meditaciju, otići u kratku šetnju ili raditi male poslove po kući.

Ne jedi za svojim radnim stolom

Pretvaranje radnog stola u trpezarijski nije najbolja ideja. Jedite bilo koji obrok na mestu gde obično jedete, odredite vremena za jelo i pokušajte da izbegnete naviku da ispunjavate zadatak i da sebe nagradite grickalicom.

Ako je vaš stol pored kuhinje, to će biti još teže - ako se možete odvojiti od frižidera i otići čak i u spavaću sobu, to vas može spasiti. Prevladavanje nagona za užinom zaista je najveći izazov.

Pauze za kafu

Novi radni dan, od kuće, može biti lako ispunjen s puno pauze za kafu. Pokušajte da obratite pažnju na to koliko kofeina unosite i kada, dok ga pijete u kasnijim satim u toku dana, može uticati na vaš san. Pokušajte da zamenite kafu sa nekim biljnim čajevima.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se

Čvorovići

Zoran Živković [06.04.2020.]

Video dana

Džekpot

Anketa

Da li ste za ukidanje šetnje vaših kućnih ljubimaca od 20 do 21 čas?

Rezultati