Beograd
26. 04. 2021. 17:53 17
LUDILO Stižu im računi za struju od 65.000 dinara! (FOTO)
Našoj redakciji su se javili građani koji već neko vreme imaju probleme sa povećanim računima za elektručnu energiju. Situacija je toliko izmakla kontroli da im već desetak puta stižu uvećani računi, a 2019. godine im je stigao račun od neverovatnih 64.359 dinara. Ali tu nije kraj njihovim mukama, jer iako su se javljali i Elektrodistribuciji, ali i inspekciji, uvećani računi i dalje pristižu.
- Mi stanujemo u Krnjači na opštini Palilula, tri godine. Već desetak puta se dešavalo da nam stižu uvećani računi za struju. Jednom nam je čak stigao račun od gotovo 65.000 dinara. Ja sam tada pozvala Elektrodistribuciju, našla sam neke telefone, ali oni su bili izričiti da smo toliko potrošili struje i da oni tu ne mogu ništa. Kada se vrši očitavanje, njihova obaveza je da fotografišu brojilo i tako predaju dokaz koliko je električne energije utrošeno za taj mesec. Zamolila sam ih da pogledaju tu fotografiju ili da mi je dostave, ali oni su i dalje bili isključivi i insistirali su na tome da smo toliko struje potrošili - ističe V. G.
Kako je navela, tek nakon što su sami očitali struju i sve fotografisali, greška je priznata.
- Suprug i ja smo zamolili prijatelja da nam očita struju i on je sve to fotografisao i tek kada sam im ja poslala imejl sa fotografijama, oni su potvrdili da je došlo do greške i nakon toga se dešavalo da stignu nekorigovani računi. Mi, na primer, za januar platimo račun i stigne u februaru obaveštenje da smo preplatili, kažu uplatili ste više. Mi ne plaćamo napamet, već kako nam oni pošalju. I onda nam za taj mesec uračunaju preplaćeno, pa opet za sledeći stigne uvećano i tako sve u krug - istakla je ona i dodala:
- Za poslednji mesec smo dobili tri računa, za januar, februar i mart, gde stoji kako smo za januar preplatili struju, jer se navodno vršilo samo očitavanje više tarife i tu smo imali preplatu od hiljadu i nešto dinara, ali nam je za mart račun 7.000 dinara, a mi do 26. marta smo dolazili kući samo da prespavamo, i suprug i ja - smatra V. G.
Greške u režiji Elektrodistribucije Srbije se dešavaju, toga je svesna i naša sagovornica, ali joj je ipak simptomatično to što se te greške nižu.
- Normalno je da se nekad dogodi greška, ali mi je veoma zabrinjavajuće da se za tri godine deset puta dese greške. Ja sam se obraćala inspekciji, inspekcija je njih kontaktirala i tada su se primirili šest meseci, ali su nastavili opet po starom. Inspekcija mi je tada rekla da privatnom tužbom tužim ne preduzeće, već onoga koji očitava, što mislim da je besmisleno. Ja sam zamolila Elektrodistribuciju da mi pošalju slike od poslednjeg očitavanja i kada su mi poslali, na slikama je viša i niža tarifa. Fotografije od niže tarife su jasne, a te od više tarife su mutne - zaključuje ona.
Komentari 17
ostavi komentar