Muzika

Direktno.rs

22. 11. 2020. 10:58 9

Vrećo odgovorio kritičarima: Ljubomora, homofobija, primitivizam...

Muzičar Božo Vrećo odgovorio je na kritike koje su mu upućene zbog održavanja koncerta u Beogradu, u jeku pandemije.

Vrećo je preksinoć održao prvi od dva planirana koncerta u Kombank dvorani, ali je ta odluka izazvala podeljene komentare na društvenim mrežama. Dok ga jedni brane, navodeći da je ispoštovao sve mere zaštite, drugi ga kritikuju zbog odluke da održi koncert u trenutku kada se građanima širom zemlje savetuje da ne slave ni slavu.

Muzičar je sinoć trebalo da održi drugi zakazan koncert, ali je nastup odložen za ponedeljak zbog smrti patrijarha Irineja. Nakon mnogobrojnih negativnih komentara na društvenim mrežama zbog odluke da uopšte nastupa, Vrećo je na Fejsbuku napisao duži tekst, obraćajući se kritičarima, a mi ga prenosimo u celosti.- Ovo pišem zbog svih ljudi koji ovo očekuju pročitati od mene i biće moje jedino objašnjenje na uvrede juče po pitanju mog rasprodatog koncerta 19-og novembra u Domu sindikata (Kombank dvorana), iako su i za to mrzitelji pisali da je Sava Centar - započeo je svoje obraćanje i dodao:

- Najpre jedna stvar, znate li da su oba moja koncerta ugovorena pre dva meseca i da su to jedini koncerti za moje muzičare koji nisu radili 6 meseci, da ne spominjem celu organizaciju iza, tonci, svetla, svi kojima itekako znači u ovom vremenu nešto i uspeti ostvariti da se desi, mi verovatno sve do marta nemamo koncerte i ovo je bila jedina mogućnost u skladu sa uslovima Kombank dvorane na koje smo pristali, uz sve ispoštovane zaštitne mere no to se i podrazumeva.- Nisam siguran da vera i religija na koju se toliko pozivaju svi ti ljudi odobrava mržnju prema čoveku umetniku i nekom ko je pre svega imao dobru nameru?! Sa druge strane dakako da poštujemo i tri dana žalosti u zemlji zbog smrti patrijarha te smo tu i stali, moj jedini cilj je bio ispoštovati moju publiku i doći, uneti im malo radosti u svem ovom vremenu u kome smo zajedno, malo ih ohrabriti, podići, učiniti ono što muzika vekovima unazad čini, biva lek za dušu i to ću uvek slediti.

- Dali smo sve od sebe da sve po pitanju koncerata bude sigurno, svi sa maskama, dezinfekcija, svi na posebno razmeštenim mestima, uz adekvatan razmak i trećinu kapaciteta sale u Domu sindikata (Kombank dvorana), i na to smo pristali jer nam je bila važna zakonska mogućnost u skladu sa odlukama kriznog štaba da se koncert može desiti.- Podvale, ljage, zavisti, ljubomore, osude svega i svakoga, homofobije, tiranije, primitivizam, konzervatizam, su sastavni deo naših prostora ali sam sa druge strane srećan što u ovom ludilu ima puno ljudi koji vole i cene to što radim i daju bezgraničnu podršku. I znate šta, ti ljudi koji pišu takve gadosti nisu moja publika i zahvalan sam na tome, pitao bih se kakav sam to čovek da sam po aršinima mrzitelja?!

- Zaključiću sledećim, od mene ćete uvek dobiti samo ljubav, iz nje sam stvoren i nastaviću deliti je onako kako mogu, umem i znam, kroz moju muziku, to ima ko da čuje i uvek će biti, širom sveta onako kako i zaslužujem, hvala za svaku lepu reč kojih generalno manjka da ih uputimo jedni drugima, a za uvrede, svako svoje lice pokazuje izgovorenim, to je najbolji odraz nas samih, izgovorena reč.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.