Muzika

[ Izvor: Nedeljnik ]

28. 12. 2019. 14:28 0

Kobejn i dalje obara rekorde

Numera benda Nirvana “Smells like teen spirit” postala je tek drugi muzički spot nastao devedestih godina koji je premašio milijardu pregleda na platformi YouTube.

Kako prenosi NME, ova pesma, objavljena 1991. godine u okviru albuma “Nevermind”, značajno je doprinela popularizaciji “grandža”.

Zvanični video spot je na YouTube postavljen 2009. godine i nedavno je dostigao milijardu pregleda.

Jedini spot iz devedestih godina koji ima više pregleda od “Smells like teen spirit” je jedna od najvećih rok balada svih vremena, pesma “November Rain” grupe Guns n’ roses.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Izbor(i)

Zoran Živković [23.04.2024.]




Video dana

Topli sendvič

Anketa

Gde ćete provesti predstojeće praznike?

Rezultati