Svet

[ Izvor: mediji ]

14. 11. 2024. 22:13 0

Zaboravite na CV: Mladi menjaju način prijavljivanja za posao (VIDEO)

Generacija Z menja način prijavljivanja na poslove odbacujući tradicionalne formate životopisa i umesto toga izrađuje video zapise na TikToku.

Iako je ovaj pristup naišao na mešovite reakcije javnosti, stručnjak za karijere Gaj Tornton veruje da su TikTok prijave "odličan način za isticanje" u današnjem konkurentnom tržištu rada, prenosi Indy100.

"Industrija zapošljavanja danas ima drugačije vrednosti"

Tornton smatra da bi ovakve "napredne" prijave mogle da postanu dugoročni trend.

- Kako sve više ljudi bude uspešno dobijalo poslove pomoću ovih videozapisa, verovatno će se i drugi pridružiti ovom trendu - s pravom - istakao je i dodao da su videoprijave već prilično uobičajene u procesu zapošljavanja, prenosi Indeks.

Tornton je takođe napomenuo da platforme poput LinkedIna već podstiču ljude na "izgradnju online profesionalnog identiteta, pa nije nerealno zamisliti da TikTok postane još jedno sredstvo za zapošljavanje".

Digitalno doba promenilo je ono što poslodavci traže od kandidata, a veštine poput kreativnosti, prilagodljivosti i digitalne pismenosti sada su među najtraženijima.

- Industrija zapošljavanja danas ima drugačije vrednosti nego pre deset godina. Kreativne veštine i digitalna pismenost sada su izuzetno tražene, a dobro osmišljen TikTok video može savršeno da prikaže te kvalitete - dodao je Tornton.

- Kad se izložite na javnoj platformi, ne pokazujete samo svoju kreativnost već i spremnost da budete viđeni, što je ključno u područjima poput odnosa s javnošću, marketinga i medija. To signalizira samopouzdanje, tehničku osveštenost i praćenje aktuelnih trendova - dodao je.

 Saveti za kreiranje efikasne TikTok prijave

Tornton je istakao nekoliko saveta za izradu efikasne TikTok prijave. Prvo je potrebno pronaći ravnotežu između profesionalnog i zabavnog.

- Na platformi posvećenoj humorističnim videozapisima lako je prepustiti se šali. Iako je uključivanje vlastitog smisla za humor sjajan način za privlačenje publike, važno je zadržati profesionalnost i pokazati da biste se odlično uklopili u kulturu kompanije - poručuje.

Potrebno je i fokus staviti na svoje veštine i iskustvo

- Izbegavajte odugovlačenje i u kratkom vremenu koje imate za privlačenje pažnje istaknite sve veštine i iskustvo koje vas čine idealnim kandidatom", poručio je Tornton. "Pažnja na društvenim mrežama kratko traje, pa neka vaš video bude dinamičan. Jasno i sažeto prenesite poruku pomoću kreativne montaže, pričanja priče ili upečatljivih vizuala - dodao je.

I za kraj je istakao da bi bilo dobro završiti pozivom na akciju.

- Završite video snažnim pozivom na akciju, bilo da pozivate poslodavca da vas kontaktira, pogleda vaš drugi sadržaj ili vas pozove na intervju -  poručio je Tornton.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Zlatno doba

Zoran Živković [08.11.2024.]




Video dana

Polako, gospođo

Anketa

Da li će neko odgovarati zbog nesreće u Novom Sadu?

Rezultati