Društvo i ekonomija

[ Izvor: N1 ]

06. 04. 2024. 11:41 2

Pošta za TV spot od 30 sekundi plaća 7,6 miliona dinara

Pošta Srbije objavila je u prvoj nedelji aprila javnu nabavku vrednu 7,6 miliona dinara. Ovo javno preduzeće toliko planira da izdvoji na ime izrade TV reklamnog spota kojim će se promovisati nova aplikacija Pošte. "Komunikacija Pošte Srbije sa korisnicima će se odvijati isključivo preko ove jednostavne aplikacije", stoji, između ostalog, u priloženoj dokumentaciji na Portalu javnih nabavki.

- Izrada TV spota za potrebe preduzeća - naziv je javne nabavke Pošte Srbije vredne 7,6 miliona dinara, što je gotovo 65.000 evra (oglas pročitajte OVDE).

- Ponuđač je dužan da izradi reklamni TV spot 1 u trajanju od 30 sekundi i dve reklamne animacije, u trajanju od po minimum 15 sekundi do maksimum 60 sekundi - navodi se u tehničkim specifikacijama predmeta ove nabavke, objavljenim na Portalu javnih nabavki.

Ponuđač je, kako se navodi, dužan da dostavi opis ideje i sinopsis i ostalo što bliže objašnjava osnovnu ideju koja se razrađuje kroz spotove.

- Odabrani ponuđač obavezuje se da na osnovu dodatnog brifa ili promenjenog brifa (naručilac zadržava pravo da dopuni ili izmeni brif, pa i temu/uslugu koja se reklamira ukoliko proceni da je došlo do promene parametara na tržištu, a u skladu sa potrebom poslovanja) ponudi korekciju sinopsisa ili novi sinopsis ne menjajući finansijski deo ponude u rokovima i pod uslovima definisanim ugovorom - navodi se u tehničkim specifikacijama.

O kakvoj aplikaciji je reč

Idejno rešenje spotova, "kao i pripadajući razvoj ideje kroz sinopsis treba da odgovori na marketinški brif", navodi se dalje u dokumentu.

Kako izgleda marketinški "brif" Pošte za izradu reklamnog TV spota?

- Nova aplikacija Pošte Srbije za sigurnu i jednostavnu komunikaciju sa korisnicima - Pošta intenzivno radi na pripremi nove aplikacije koja će zameniti dosadašnje vidove komunikacije sa korisnicima i obezbediti potpuno bezbednu komunikaciju, čime će korisnike poštaskih usluga zaštititi od lažnih i prevarnih, SMS, vajber poruka i mejlova - navodi se u "brifu".

Komunikacija Pošte Srbije sa korisnicima će se, kako se dalje ističe, "odvijati isključivo preko ove jednostavne aplikacije, koja će pored sadašnjih funkcionalnosti i usluga potencijalno sadržati i opciju putem koje će korisnici moći da izmire sve obaveze prema državi poput plaćanja poreza, računa za struju i vodu, kao i računa za komunalne usluge, i da izvrše druga plaćanja".

Šta će sve ponuđač morati još da dostavi Pošti Srbije za ovu javnu nabavku, poput najmanje 10 fotografija visoke rezolucije, i koje još uslove mora da ispuni - definisano je u tehničkim specifikacijama predmeta nabavke.

Oglas o javnoj nabavci je objavljen 3. aprila, a rok za podnošenje ponuda je 15. april.

To je tek dva dana više od zakonskog minimuma za ovu vrstu nabavke.

Naime, minimalni rok za podnošenje ponuda u otvorenom postupku je deset dana od dana slanja na objavljivanje javnog poziva, za nabavku dobara i usluga čija je procenjena vrednost niža od 10 miliona dinara, predviđeno je Zakonom o javnim nabavkama.

U tom periodu ponuđač mora Pošti da dostavi opis ideje i sinopsis, detaljnu procenu troškova razrade koncepta uz režiranje i razvoj scenarija, produkcije i postprodukcije, uz poštovanje okvira koji su dati u "brifu" i tehničkim karakteristikama.

- Usluga će se realizovati u skladu sa planom marketinških aktivnosti, a na teritoriji Srbije - navodi se u oglasu objavljenom na Portalu javnih nabavki.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 2

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Izborna trka

Zoran Živković [27.04.2024.]




Video dana

Tuđa ruka svrab ne češe

Anketa

Gde ćete provesti predstojeće praznike?

Rezultati