Društvo i ekonomija
23. 07. 2021. 12:28 14
Direktno.rs saznaje: Samoubistvo JAT Tehnike
Evropska agencija za bezbednost vazdušnog saobraćaja (EASA) je posle višednevne kontrole rada JAT Tehnike, donela odluku da suspenduje licencu ove vazduhoplovno-tehničke kompanije. Kontrolori iz EASA su procenili da organizacija i kvalitet obavljanih radova u JAT Tehnici nije u skladu sa evropskim propisima i vazduhoplovnim standardima, te da ova organizacija ne može na odgovarajući način da servisira avione iz Evropske unije!
Licenca EASA, koja se dobija izuzetno teško, a gubi veoma lako i dugoročno, na ovaj način je za JAT Tehniku postala prošlost.Trud, rad i profesionalnost više generacija vazduhoplovnih stručnjaka, inženjera i mehaničara, tradiciju i ugled ove nekada izuzetno značajne organizacije u čijim su se hangarima na vrhunskom nivou remontovali različiti avioni najpoznatijih svetskih kompanija, Vučićeva vlast je definitivno uspela da razori i pretvori u prah.
Ostaje samo mogućnost da kompanija nastavi sa radovima na vazduhoplovima iz afričkih zemalja i ostalih zemalja trećeg sveta, ali je jasno da je perspektiva ove naše najveće i najznačajnije vazduhoplovno-tehničke organizacije na ovaj način bespovratno uništena. Sve to je nesumnjivo posledica doslednog stremljenja sadašnje vlasti da neumitno i temeljno uništi sve čega se dotakne, kroz svoje katastrofalne i burazerske poslovne kombinacije, tragičnu kadrovsku selekciju i dovođenje nekompetentnih i polupismenih kadrova.
Samoubistvom JAT Tehnike, definitivno je izbrisan i uništen poslednji trag i spomenik nekada velikog i popularnog JAT-a, koji je prvo rasparčan zarad interesa ekonomskog inkvizitora Mlađana Dinkića i njegove poslovne bratije koja se dočepala svih poluga Vučićeve sadašnje državne vlasti. Raspadom nekadašnjeg JAT-a i sumnjivim dilom sa Etihadom, nekadašnja nacionalna avio-kompanija pretočena je u nekoliko ekonomski beznačajnih patrljaka iz kojih je prvo isisan sav postojeći kapital, a zatim su ih Vučič i Siniša Mali prepustili propadanju.
Nema sumnje da je sledeća na redu i "novostvorena" naslednica JAT-a, avio kompanija Air Serbia, kojoj će takođe, pre ili kasnije, katanac na vrata staviti kontrolori i proverivači iz međunarodnih organizacija i Evropske unije, na koje srpska vlast ne može imati bilo kakav uticaj.
A kada konačno ova pošast prođe, neka nova državna vlast će i u vazduhoplovnom smislu, kao i u svim ostalim segmentima života, morati da krene od apsolutne nule, sa ruševina spržene, opljačkane, ekonomski razorene i opustošene zemlje.
Komentari 14
ostavi komentar