Društvo i ekonomija
11. 10. 2020. 10:45 8
I za Lidl potrebna veza: Oglas izazvao haos
Tražimo pojačanje za naš tim prodaje. Prijavi se i postani prodavac, kaže se u najnovijem oglasu kompanije Lidl. Ovaj oglas izazvao je pravi haos na društvenim mrežama.
U kakvom tužnom stanju je situacija na našem tržištu rada, svedoči i oglas kompanije Lidl, za konkurs za radno mesto prodavca u maloprodajnim objektima u Beogradu.
Srbija je postala raj za inostrane investitore, koji koriste jeftinu radnu snagu za ostvarivanje enormnih profita. To im je omogućeno zahvaljujući pogubnoj ekonomskoj politici Aleksandra Vučića i njegovog neoliberalnog ekonomskog tima. Postali smo kolonija stranog kapitala i sirovinska baza stranim kompanijama, a Vučić se hvali uspesima u ekonomiji. Vlada koja treba da bude reprezent naroda i nacionalnih interesa, reklamira nas u inostranstvu kao zemlju jeftine radne snage.
Jedna u nizu kompanija koja je dobila privilegovani položaj na srpskom tržištu je i Lidl, koji angažuje veliki broj radne snage. Osiromašeni ljudi, bez perspektive da mogu naći ozbiljniji angažman u svojoj struci, masovno apliciraju za radna mesta u ovoj kompaniji, pristajući da obavljaju razne poslove.
Međutim, kako je gorepomenuti oglas izazvao mnoštvo komentara na društvenoj mreži Fejsbuk, saznajemo da je i za radno mesto u Lidlu potrebna veza. Ljudi se žale kako su i po nekoliko puta konkurisali, a da nikada nisu dobili nikakav odgovor. Neki su odlazili i na razgovor, ali kada su ljudi iz kompanije koji su razgovarali sa njima uočili da imaju stručnije kvalifikacije, bili su takođe odbijani.
- Osnovno pravilo u Lidlu, kako je meni rekao taj njihov HR menadžer i neki šef objekta koji je razgovarao sa mnom, rekao je da trgovci u Lidlu RADE SVE, nema posebnih radnika tipa magacioner, kasirka i sl. nego svi rade sve, sem menadžera i šefova objekata - kaže Viktorio Popović.
Komentari 8
ostavi komentar