Košarka
19. 04. 2024. 14:06 5
Evroliga nikad gledanija: Partizan prodao 99% ulaznica
Iz sezone u sezonu Evroliga je sve više u centru pažnje sportske javnosti na Starom kontinentu. To potvrđuju i opšti utisak, ali i više nego jasni podaci. Evroliga je iz godine u godinu sve gledanija.
Gotovo neverovatno zvuči podatak da je najkvalitetnije evropsko takmičenje u ligaškom delu sezone 2023/2024. zabeležilo rast od čak 18% kada je u pitanju poseta u halama.
Zvanični sajt Evrolige navodi da je tokom 34 kola ligaškog dela sezone utakmice uživo pratilo više od tri miliona gledalaca. Ukupno, 10.383 po susretu. To znači da je prošlosezonski rekord od 8.748 u potpunosti potučen.
Šest od 18 klubova prodalo je više od 90% dostupnih karata za sve duele, a odatle treba izuzeti Makabi iz Tel Aviva, klub koji je rasprodao sve raspoložive ulaznice za sezonu, ali je usled ratnog stanja mečeve na "svom" terenu igrao u Beogradu.
Najgledaniji tim Evrolige ponovo je Partizan. Crno-beli su najuspešniji po dva parametra - ukupnoj poseti (19.916 gledalaca po utakmici) i procentu ispunjenosti hale (99%). Za crno-belima sledi večiti rival Crvena zvezda sa 17.842 posmatrača po utakmici u proseku i to u prvoj sezoni koju su celokupnu odigrali u "Beogradskoj areni". Preseljenje šampiona Srbije u veću dvoranu svakako je jedan od glavnih razloga za ukupni porast gledanosti Evrolige.
Među pet najgledanijih timova Evrolige nalaze se još i Žalgiris i Panatinaikos (preko 14.000 u proseku) i Efes (nešto više od 12.000 navijača po meču).
Posle Partizana, najveći procenat dostupnih karata prodali su Žalgiris (96%), Bajern Minhen (95%), Olimpijakos (94%), Asvel (94%) i Virtus iz Bolonje (90%).
Ukupno, procent ispunjenosti hale na nivou čitave Evrolige porastao je za 2% u odnosu na sezonu 2022/2023.
Komentari 5
ostavi komentar