Politika
21. 05. 2020. 16:42 2
Kampanja POKS: Trudnoćom izlečili kurje oko
Pokret obnove Kraljevine Srbije ostao je dosledan jednoj od svojih uloga u kojima je nenadmašiv - objavljivanju plakata, slogana i spotova veoma diskutabilnog sadržaja - kada izborna kampanja postane monotona. Ovoga puta - na plakatu je predstavljen stomak trudne žene uz natpis: termin nam je 21. jun. Tek da se u kampanji zna kad će biti radosni događaj, a ostali učesnici podstaknu da cepaju košulje umesto sakoa.
Izjednačavanje parlamentarnih izbora sa porođajem koje dolazi iz kuhinje POKS-a ne bi trebalo da iznenadi, ako se ima u vidu činjenica da je za beogradske izbore 2018. nosilac liste POKS-a Predrag Marković u videu ispred Hrama Svetog Save poručio građanima da ne brinu za njega „jer je on svoje kurje oko izlečio prirodnim lekom, ali da je sada vreme da to isto učine i oni.“
Sudeći po broju komentara na tviteru, plakat je ispunio svoju svrhu, budući da je malo ko od tviteraša i javnih ličnosti ostao nem na njega.Nezavisno od ishoda izbora-porođaja, POKS je ovim plakatom sasvim sigurno ispunio svrhu i skrenuo pažnju sa bitnog, a to je demokratski karakter izbora na manje bitno - loš smisao za humor službe pokreta za odnose sa javnošću, ako ona uopšte postoji.
S druge strane, nakon što je vladajuća partija dokazala da može postojati vlast koja protestuje protiv opozicije, i pošto je predsednik Srbije Aleksandar Vučić održao prvi online miting za koji je još uvek upitno - koliko košta i na koji način je plaćen, meta novog spota SNS-a je opozicija koja inače bojkotuje izbore, predstavljena u obliku protivnika koji je opstruisao rad lekara i na taj način ometao borbu sa korona virusom.
Komentari 2
ostavi komentar