Slobodno vreme
13. 08. 2025. 07:08 0
Porodica žrtva turističke prevare? Platili hotel sa 5 zvezdica u najpopularnijem turskom letovalištu, a sačekao ih je ŠOK (FOTO)
Planirani letnji odmor za jednu porodicu pretvorio se u noćnu moru, zbog čega je pokrenuta i službena istraga turističke agencije.
Ono što je trebalo da bude bezbrižno porodično letovanje u jednom od najposećenijih letovanja u Antaliji za britansku porodicu Lejn–Preston pretvorilo se u emocionalno i finansijski jako teško iskustvo.
Roditelji 19-mesečne bebe tvrde da su ostali bez više od 1.800 britanskih funti (oko 2.100 evra) nakon što su putem jedne turističke agencije rezervisali smeštaj u navodno luksuznom resortu s 5 zvezdica, koji, kako su kasnije utvrdili, u stvarnosti nije odgovarao opisu, piše LADbible.
Agencija nasamarila porodicu
Početkom jula doputovali su u Antaliju očekujući porodični hotel s nizom sadržaja koji su prilagođeni deci, uključujući bazene, tematska igrališta i tzv. "Štrumf selo". Međutim, smeštaj je bio daleko od onog u promotivnim materijalima.
"Hotel nije izgledao ni približno kao na fotografijama. Soba je bila mračna, prljava i zastarela. Nije bilo ni dečjeg krevetića, a osoblje nam je reklo da dete može jednostavno da spava s nama u krevetu", izjavila je Gema Lejn, ne krijući razočaranje i suze zbog celokupne situacije.
Navodno igralište svedeno je na deo veštačke trave i zapušteno zemljište, unutrašnji bazen bio je zatvoren, a "Štrumpf selo" bilo je potpuno drugačije. Ceo objekat delovao je zanemareno i svakako nije bio luksuzan.
Situaciju je dodatno otežala činjenica da su, kako bi nastavili odmor u prihvatljivim uslovima, morali dodatno da izdvoje 1.500 funti (oko 1.730 evra) za premeštaj u drugi smeštaj. Agencija im je naknadno ponudila povraćaj od 173 funte (199 evra), što su odbili, nazvavši ceo slučaj "prevarom".
"Radije bih se vratila kući istog trena nego ostala tamo. Ovo je bio najgori hotel u kojem sam ikad bila", dodala je Gema.
Iz turističke agencije poručili su da im je žao što boravak porodice Lane–Preston nije ispunio očekivanja te su, zbog primljenih pritužbi, pokrenuli onlajn istragu. Naglasili su i da su gosti napustili smeštaj pre nego što je njihov tim za korisničku podršku imao priliku da reaguje i ponudi rešenje na licu mesta.
"Kontaktirali smo gospodina Prestona, izvinili se i odobrili povraćaj sredstava za neiskorišćene noći u smeštaju", stoji u saopštenju agencije.
Komentari 0
ostavi komentar