Beograd
25. 10. 2020. 10:21 4
(FOTO) CLS otkrio aneks: Zašto je produžen ugovor sa Bus Plusom?
Centar za lokalnu samoupravu otkrio je aneks ugovora koji reguliše Bus Plus, koji do sada nije objavljen, kojim je Ugovor produžen do Nove godine, a nakon uvida u njega, zbog brojnih nejasnoća, CLS pita zamenika gradonačelnika Beograda zbog čega je ugovor produžen i na osnovu čijeg interesa.
CLS je upitao zamenika gradonačelnika Beograda Gorana Vesića i Sekretarijat za javni prevoz iz kog razloga je ugovor produžen za 102 dana iako gradski prevoz nije radio 48 dana, usled stanja izazvanog virusom kovid-19 iako su tokom tog perioda škole, ustanove i mnogi poslodavci ipak plaćali Bus Plus karte.
U aneksu koji je CLS dostavio medijima, piše da nakon isteka ugovora, konzorcijumu kompanija koje stoje iza Bus Plus-a "prestaje pravo i obaveza da nastave održavanje softvera, a naručilac (Gradska Uprava Beograda) zadržava pravo da korišćenje softvera prenese na treće lice".
Takođe su zatražili odgovore i na pitanja šta je bio interes Grada da se Ugovor produži i na čiju inicijativu je produžen, kolika je vrednost opreme i softvera za Bus Plus, i iz kog razloga se ukida obaveza konzorcijuma da održava softver posle isteka ugovora, a njihova taksativno navedena pitanja prenosimo u celosti.
1. Iz kog razloga je Ugovor produžen za 102 dana iako gradski prevoz nije radio 48 dana usled stanja izazvanog virusom Kovid - 19 i ako su tokom tog perioda škole, ustanove i mnogi poslodavci ipak plaćali Bus Plus karte?
2. Šta je bio interes Grada da se Ugovor produži i na čiju inicijativu je produžen?
3. Kolika je vrednost opreme i softvera za Bus Plus?
4. Iz kog razloga se ukida obaveza konzorcijuma da održava softver posle isteka ugovora?
5. Pošto istekne i aneks ugovora, da li će GSP ili Grad Beograd da preuzmu samostalnu naplatu karata, kao što je originalni ugovor predviđao?
Komentari 4
ostavi komentar