Društvo i ekonomija

[ Izvor: Mediji ]

31. 05. 2025. 14:16 2

Skinute su vam pare sa računa, a bankomati ih nije isplatio: Šta raditi u ovakvoj situaciji

Na društvenoj mreži Reddit nedavno je osvanulo pitanje korisnika koji je doživio vrlo stresnu, ali nažalost ne tako retku situaciju: "Malopre mi je bankomat skinuo pare sa računa, a nije mi dao novac. Je li imao neko istu situaciju?" Odmah su stigli brojni odgovori drugih korisnika kojima se dogodila ista stvar i koji su otkrili da je novac moguće vratiti, ali će trebati vremena.

Bez brige, bankomat vodi svoj zapis (log), novac će ti biti vraćen čim dođe tehničar i popravi bankomat. Ne moraš ići u banku, bio je jedan odgovor na što mu je odgovoreno da je bankomat nastavio raditi nakon toga, samo njemu nije hteo isplatiti novac.

- Nakon pet-šest minuta ponovno sam ubacio karticu i podigao manji iznos - dodao je.

- Meni se to dogodilo nedavno, i to na bankomatu druge banke. Nazvao sam svoju banku, oni su mi poslali obrazac na mejl koji sam ispunio i poslao natrag. Za otprilike nedelju dana novac mi je vraćen. Ako ti se to dogodilo na bankomatu tvoje banke, samo ih kontaktiraj - verujem da će ti još brže rešiti situaciju nego meni. Možda ih čak ne moraš ni zvati, ali ja bih ih svejedno kontaktirao - napisao je korisnik.

Zapišite tačan datum
Međutim, nije sve uvek tako jednostavno, što potvrđuje još jedan korisnik:

- Meni se to dogodilo pre nekoliko godina. Čekao sam 15 dana u jednoj banci da mi vrate novac. Nakon toga sam zatvorio račun jer sam predugo čekao. Takve stvari bi se trebale brzo ispraviti, a ne da se toliko čeka - naveo je.

U slučaju kada bankomat zadrži novac, a sredstva se skinu s računa, banke su dužne proveriti stanje. U slučaju da vam se dogodi ista stvar, sačuvajte potvrdu o transakciji, ako vam ju je bankomat izdao. Odmah kontaktirajte svoju banku, putem telefona, aplikacije ili idite lično u poslovnicu.

Zatražite i ispunite obrazac za reklamaciju, te se raspitajte o rokovima rešavanja. Zapišite tačan datum, vreme i lokaciju bankomata. Ako ne dobijete povrat u razumnom roku, obratite se finansijskom regulatoru ili udruženjima za zaštitu potrošača.

Zaključno, iako tehničke pogreške bankomata nisu svakodnevne, ipak se događaju. Važno je da korisnici znaju kako da reaguju i šta da preduzmu, a banke bi, s druge strane, morale osigurati brže i učinkovitije rešavanje takvih situacija. Jer, na kraju krajeva - poverenje klijenata temelj je svakog stabilnog bankarskog sustava.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 2

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Uzrok i posledice

Zoran Živković [28.05.2025.]




Video dana

Sušilica za veš

Anketa

Da li je blokada u više gradova istovremeno dobra ideja studenata?

Rezultati