Društvo i ekonomija

[ Izvor: N1 ]

11. 10. 2024. 07:10 1

Put u Toskanu preseo turistima iz Srbije, ovo je razlog

Putnici iz Srbije koji su krenuli na put u Toskanu, proveli su više od 11 sati u pokvarenom autobusu, bez informacija kada će nastaviti put, javio nam je jedan od njih. Informaciju o tome da su satima čekali u pokvarenom autobusu, potvrdili su nam i u turističkoj inspekciji, koja je o svemu obaveštena.

Putnik (ime i prezime poznato redakciji N1) je preko beogradske turističke agencije Travelland krenuo autobusom u obilazak Toskane.

Kako kaže, morao je da se obrati jer ga je na putu zadesila "velika neprijatnost", a prema njegovim rečima agencija nije pokazala interesovanje za rešenje problema.

- Blago rečeno autobus se raspada i, po svemu sudeći, nije za vožnju. Nije mi jasno kako je pomenuta agencija dozvolila da se takav autobus vozi čak do Toskane - navodi sagovornik, koji tvrdi da je bilo problema sa sedištima i klimom.

Kako je javio putnik, italijanski autobus je konačno došao po turiste iz Srbije.

N1 je kontaktirao turističku agenciju za odgovore na ove navode, gde je rečeno da se pitanja pošalju, kako se u mejlu navodi, osobi zaduženoj za reklamacije. Na pitanja upućena na taj mejl, odgovorio je, kako stoji u potpisu mejla, direktor turističke agencije Travelland Miloš Jovović.

On kaže da je netačno da su sedišta neispravna i da je putnicima hladno, kao i da se agenciji putnici nisu obratili sa ovakvim navodima.

Putnik, s druge strane, tvrdi da je pokušao da stupi u kontakt sa turističkom agencijom, ali da mu je rečeno da piše na zvaničan mejl agencije.

Takođe, u trenutku obraćanja kaže da se "ni vozaču, ni vodiču niko nije javio".

- Autobus se potom zaustavio oko 4h, s obzirom na to da vozači sumnjaju na lager u u prednjem točku. Kvar i dalje nije otklonjen, a agencija i ostali nemaju baš nikakvo rešenje za nas putnike. Policija Italije je opomenula putnike da nemaju pravo da se zadržavaju na parkingu i da svim moraju da borave u autobusu. Napominjem da mi svi čekamo servis ili novi autobus skoro devet sati i da nema nikakve naznake za bilo kakav u pomoć ili prevoz putnika - naveo je sagovornik u trenutku razgovora.

Jovović navodi da nije istina da je poslat neispravan autobus, ali i da se "kvar može dogoditi na bilo kom vozilu, bilo ono staro, ili novo".

- Agencija nije vlasnik autobusa, već angažuje prevoznika koji da bi poslao autobus na put u skladu sa saobraćajnim propisima mora obaviti tehničke preglede i pribaviti neophodne dozvole - objašnjava za N1.

Naveo je i da je su angažovani dodatni resursi, ali na ostala pitanja - koliko su putnici čekali, da li je došao novi autobus po njih i da li su nastavili putovanje - N1 nije dobio odgovor. Osim "prijatno i do viđenja".

S obzirom na to da direktor Travellanda nije hteo da odgovori da li je drugi autobus poslat po putnike, N1 je kontaktirao turističku inspekciju iz koje je navedeno da se jedan putnik već obratio ovoj instituciji i da je inspekcija kontaktirala agenciju.

Utvrđeno je da je autobus, kako kaže pomoćnica ministra turizma iz sektora turističke inspekcije Dunja Đenić, krenuo oko 15.20 časova.

Putnik s kojim je portal N1 obavio razgovor, rekao je da je autobus stao oko 4h ujutru, što znači da su putnici čekali gotovo 12 sati - većinu vremena u autobusu.

- Putnik je pozvao na dežurni telefon, nakon čega je turistička inspekcija kontaktirala turističku agenciju. Inspekciji je rečeno da su pokušali da otklone kvar, tj. da obezbede zamenski deo i krenulo se u traženje novog prevoza. Putnici su u krenuli novim autobusom "sada" (oko 15 časova popodne) -  navodi Đenić.

Đenić dodaje da, iako je Jovović naveo da agencija nije vlasnik autobusa, već angažuje prevoznika, ako se posmatraju zakonski propisi - agencija jeste odgovorna.

- Turistička agencija je odgovorna za sve ugovore koji se potpisuju, što uključuje i ugovore sa trećim licima - smeštaj, prevoz i slično. Ako se propisi ne ispoštuju, putnik ima pravo da se obrati agenciji za reklamaciju, gde agencija ima rok da odgovori. Ako putnik nije zadovoljan, obraća se turističkoj inspekciji i vrši se inspekcijski nadzor - zaključila je.

N1 se obratio i Aleksandru Seničiću iz Nacionalne asocijacije turističkih agencija (Yuta), koji je rekao da Travelland nije deo ove asocijacije, kao i da u tom slučaju, ako imaju problem, putnici mogu da se obrate turističkoj inspekciji.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 1

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Tandem

Zoran Živković [20.11.2024.]




Video dana

Kad zaboraviš gurtne...

Anketa

Da li će privedeni za pad nadstrešnice biti i procesuirani?

Rezultati