Društvo i ekonomija

Direktno.rs [ Izvor: Mediji ]

15. 03. 2023. 06:45 0

Na šta se najviše žale potrošači u Srbiji?

Potrošači u Srbiji prošle godine najviše su se žalili na kvalitet tehničke robe, pre svega bele tehnike, kao i mobilnih telefona i obuće. To je rekla predsednica Centra potrošača Srbije Maja Anokić.

Ona je na panelu "Prava potrošača - dokle smo stigli i čemu stremimo" istakla da su potrošači podneli između 3.500 i 4.000 žalbi na kvalitet kupljene robe. Navela je da je bila u porastu internet kupovina, posebno u toku pandemije koronavirusa, pa je povećan i broj žalbi na robu kupljenu na taj način.

Pomoćnik ministra unutrašnje i spoljne trgovine Višnja Rakić podsetila je da je novi Zakona o zaštiti potrošača u primeni od decembru 2021. godine, kada je napravljen veliki pomak vansudskom rešavanju potrošačkih sporova.

- U zaštiti potrošača veoma je važna saradnja kupaca, udruženja koja štite njihova prava i trgovcima - istakla je Rakić.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Izbor(i)

Zoran Živković [23.04.2024.]




Video dana

Topli sendvič

Anketa

Gde ćete provesti predstojeće praznike?

Rezultati