Društvo i ekonomija
15. 03. 2023. 06:45 0
Na šta se najviše žale potrošači u Srbiji?
Potrošači u Srbiji prošle godine najviše su se žalili na kvalitet tehničke robe, pre svega bele tehnike, kao i mobilnih telefona i obuće. To je rekla predsednica Centra potrošača Srbije Maja Anokić.
Ona je na panelu "Prava potrošača - dokle smo stigli i čemu stremimo" istakla da su potrošači podneli između 3.500 i 4.000 žalbi na kvalitet kupljene robe. Navela je da je bila u porastu internet kupovina, posebno u toku pandemije koronavirusa, pa je povećan i broj žalbi na robu kupljenu na taj način.
Pomoćnik ministra unutrašnje i spoljne trgovine Višnja Rakić podsetila je da je novi Zakona o zaštiti potrošača u primeni od decembru 2021. godine, kada je napravljen veliki pomak vansudskom rešavanju potrošačkih sporova.
- U zaštiti potrošača veoma je važna saradnja kupaca, udruženja koja štite njihova prava i trgovcima - istakla je Rakić.
Komentari 0
ostavi komentar