Društvo i ekonomija
08. 11. 2021. 17:20 24
"Pošta" traži od zaposlenih da uzmu OTPREMNINE i odu
Kakva je atmosfera u Javnom preduzeću "Pošta Srbije" koje vodi SNS šofer i finansista Zoran Đorđević govori i situacija zaposlenih, koji su prinuđeni da uzmu otpremnine i napuste nekada uglednu državnu firmu.
Kako su nam ispričali radnici, "Pošta" usled velikih finansijskih zahteva i angažovanja stranačkih vojnika mora da se oslobodi starozaposlenih i počela je kampanja otpremnina i dobrovoljnog odlaska na proleće. Na kraju decembra 2020. godine Pošta je imala ukupno 14.946 zaposlenih, pisalo je u izveštaju o radu ovog preduzeća.
- Dobili smo instrukcije o napuštanju firme. Meni je ostalo pet godina do penzije, dobiću oko 14.000 evra i odlučio sam da prihvatim. Imam neke druge planove, idem na selo i baviću se poljoprivredom. Tek toliko da preživim i sačekam penziju - ispričao nam je jedan od zaposlenih Beograđana.
On dodaje da je veliki broj iskusnih radnika i cenjenih profesionalaca već napustio "Poštu", koju vodi provereni bivši ministar rada i "menadžer" Zoran Đorđević, jer "ne mogu da gledaju u šta se to preduzeće pretvorilo".
- Došli su neki ljudi koji veze s poslom nemaju, a neće ni da nauče. I oni konstantno dolaze! Njihova jedina preporuka je bila stranačka knjižica i zbog tog tereta, kao i mizernih radničkih, ne menadžerskih plata, ljudi su primorani da odu - dodaje naš sagovornik.
Nakon odlaska bahate PUPS direktorke Mire Petrović, na čelu JP "Pošta Srbije" nalazi se uspešan Megatrend "finansista" koji nosi majice s likom braće Vučić sa zadatkom da zadovolji gladne stranačke aktiviste. Oni mu neće uzeti za zlo što je političku karijeru počeo kao šofer Jorgovanke Tabaković i što nekad pomeša ekstremitete, odnosno ruke i noge, sa genitalijama, a ni kad uvredi žene za 8. mart.
"Pošta" je, inače, raspisala javne nabavke za kupovinu uniformi, 1.000 mopeda, kao i za sistem unapređenja kurirskog servisa. Samo za uniforme biće potrošeno oko 2,15 miliona evra, a dobiće ih dostavljači - poštari, šalterski radnici, radnici na poslovima održavanja i tehnološko-operativnim poslovima, kao i vozači.
Naravno, oni koji ostanu.
Komentari 24
ostavi komentar