Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Društvo i ekonomija

[ Izvor: RTS ]

02. 08. 2021. 11:01 6

Šta treba da znate o novom tehničkom pregledu

Osim gužve u saobraćaju, vozačima muke zadaje i tehnički pregled. Novi pravilnik uneo je nedoumice, građani se žale na kontrolore jer ih vraćaju zbog raznih sitnica. Zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković kaže za RTS da građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno.

Zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković kaže za RTS da je izuzetno pojačan intenzitet saobraćaja, naročito na auto-putevima, duža zadržavanja na graničnim prelazima, kako na ulasku, tako i na izlasku iz Srbije, praktično dolazi do susreta dva talasa, jedni dolaze, drugi odlaze na odmor.

Osim gužve u saobraćaju, vozačima muke zadaje i tehnički pregled. Novi pravilnik uneo je nedoumice, građani se žale na kontrolore jer ih vraćaju zbog raznih sitnica.

Milinković kaže da je mali broj nedostataka zbog kojih vozilo neće biti okarakterisano kao neispravno.

- To se pojavilo prethodnih dana i posledica je neznanja i neiskustva određenih kontrolora. Dakle, nije problem ako ne postoje kapice na ventilima, ili ogrebotine i manja oštećenja karoserije, nije problem ako nema tečnosti za pranje vetrobrana, kaže Milinković.

MUP je poslao instrukciju tehničkim pregledima da se to ne uzima ubuduće kao razlog zbog koga bi se vozilo okarakterisalo kao tehnički neispravno.

- Ono što građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno, ako ne radi stop-svetlo, far, pokazivači pravca, pre nego što odete na tehnički pregled zamenite to, popravite to da ne biste trošili vreme, jer vozači odu na tehnički, pa se vrate, i onda moraju da ponovo dođu kada otklone to i pravi se gužva - istakao je Milinković.

Dešava se da kontrolor napiše da je vozilo tehnički neispravno, a kasnije se ispostavi suprotno. Milinković kaže da to dolazi zbog određenog manjeg broja kontrolora na manjem broju linija, koji nemaju dovoljno znanja, većina kontrolora radi svoj posao kako treba i većina građana nema problem na tehničkom pregledu.

Prema njegovim rečima, ako kontrolor ispravno vozilo oceni kao neispravno i to dospe u medije, građani koji smatraju da ih je kontrolor oštetio mogu da se obrate MUP-u, Upravi saobraćajne policije i dobiće odgovor da li je vozilo stvarno neispravno ili nije.

Skočila je i cena tehničkih pregleda. Kako kaže Milinković, cenu treba da odredi tržište, tamo gde kontrolori nemaju dovoljno uvežbanosti i iskustva, tehnički pregled traje duže, mogu da pregledaju manje vozila pa je to možda jedan od razloga.

- Ubeđen sam da će u narednih mesec ili dva sve da dođe na normalu jer će se kontrolori uvežbati pa će tehnički pregled trajati kao i pre početka primene ovog pravilnika - zaključio je Milinković.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 6

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se

Koaliciono pozorištance

Zoran Živković [21.09.2021.]


Anketa

Ko nosi najskuplju garderobu u SNS?

Rezultati

Video dana

Ne pucaj! Predajem se!