Društvo i ekonomija
22. 12. 2020. 12:58 8
Gradska čistoća dodelila 15 miliona dinara firmi bliskoj SNS
Posle afere o odvajanju 5 miliona dinara naših para za izradu logotipa Puteva Srbije, ponovo vidimo kako državno rukovodstvo bahato dodeljuje naš novac privatnim kompanijama, u ovom slučaju JKP Gradska čistoća dodelilo je 15 miliona dinara naših para kompaniji "Invictus Media" za promotivnu kampanju - zamislite, plaćaju ih našim novcem da se promovišu nama - kaže u izjavi za Direktno.rs, Boris Malagurski, naš proslavljeni reditelj.
- 15 miliona dinara za promociju JKP Gradska čistoća. Našim parama se promovišu nama. 127.000 evra - objavio je na Tviteru Boris Malagurski.
Da SNS nastavlja praksu rasipanja novca građana Srbije i neekonomičnog trošenja budžetskih sredstava, dokaz je i najnovija odluka JKP Gradska čistoća Beograd, da dodeli 15 miliona dinara firmi "Invictus media", bliskoj Aleksandru Vučiću, za potrebe promocije kampanje o reciklažnoj delatnosti.
- Ugovor o otvorenom postupku javne nabavke broj O.P. 67/2020: Usluga sprovođenja promoedukativne kampanje o reciklažnoj delatnosti prema idejnom rešenju vizuelnog identiteta reciklažne delatnosti dodeljuje se ponuđaču INVICTUS MEDIA DOO BEOGRAD - stoji u Odluci o dodeli ugovora JKP Gradska čistoća Beograd.
U odluci ovog gradskog preduzeća stoji da su sredstva za realizaciju predmeta javne nabavke predviđena Programom poslovanja za 2020. godinu. Takođe, navodi se da "Invictus media" ispunjava propisane kriterijume za kvalitetan izbor privrednog subjekta i da je ponuda data u okviru procenjene vrednosti.
- Sve afere bezobzirnog trošenja našeg novca su samo kap u moru ispumpavanja novca iz budžeta zarad bogaćenja političke elite na vlasti i ljudi bliskih njima. Dok narodu ponavljaju da moraju vredno da rade i da ne očekuju da će država da im reši sve probleme, rukovodstvo koristi državni budžet da reši ne samo svoju egzistenciju već i ko zna koliko generacija unapred. U tome i jeste suština trulog neoliberalnog sistema koji se decenijama nameće - siromašnima se govori da su sami krivi za svoje siromaštvo, a političari bez dana radnog staža otimaju novac koji bi trebalo da se ulaže u infrastrukturu, socijalne programe i kulturno uzdizanje naroda. Pokazali smo da možemo da zaustavimo štetne javne nabavke, kao u slučaju Puteva Srbije ili jelke od 83.000 evra, možda će to biti slučaj i sa ovim štetnim ugovorom JKP Gradska čistoća i "Invictus Media", ali dok ne promenimo sistem, samo ćemo lečiti posledice bez uklanjanja uzroka - kaže Boris Malagurski, komentarišući potez JKP Gradska čistoća.
Inače, "Invictus media" dospela je u žižu javnosti kada je BIRN objavio kontroverznu fotografiju Andreja Vučića i Zvonka Veselinovića, baš u prostorijama ove marketinške agencije tokom predizborne kampanje 2014. godine. Ovu reklamnu agenciju je SNS angažovala tokom kampanje za izbore u martu te godine.
"Invictus media" je reklamna agencija osnovana 2012. Sa po 50 odsto udela, njeni vlasnici su bili Dragan Vukoičić i Ognjen Oliverić.
Oliverić je u januaru 2014. godine izabran, zajedno sa Andrejem Vučićem, za člana Predsedništva KK Crvena zvezda, a iz Zvezde su i otišli zajedno već u junu iste godine, kada je i iz UO kluba otišao i Predrag Mali.
"Invictus media", čiji je danas vlasnik i direktor Nemanja Milutinović, iz godine u godinu beleži rast poslovnog prihoda, a 2018. završila je sa neto dobitkom od oko 30.000 evra.
Među klijentima ove reklamne agencije su Beograd na vodi, Telekom Srbija, Poštanska štedionica, PMC inženjering, NIS, Državna lutrija Srbije, Nacionalna služba za zapošljavanje...
Komentari 8
ostavi komentar