Zabava

Direktno.rs [ Izvor: Mediji ]

26. 03. 2023. 09:11 0

Moć naslova filma, umetnost za sebe

Umetnost osmišljavanja dobrog imena za film skoro je važna koliko i kvalitet samog filma, jer se prosto ne zna uvek šta će privući ljude da neko ostvarenje i pogledaju.

Dobar film treba pre svega da bude kvalitetan, da ima dobru ekipu, ali mora imati i naziv koji privlači pažnju i ostaje u pamćenju, jer to je ono prvo što gledaoce grabi i privlači.
Tako je, na primer, studio Paramount testirao reakcije na film pod nazivom Something’s Wrong With Rose, odnosno natprirodni horor o terapeutkinji koja gubi dodir s realnošću nakon bizarnog samoubistva jedne pacijentkinje. Film je naišao na dobre reakcije, ali naziv nije baš bio primamljiv i taj film je na kraju nazvan Smile i postao je hit, jer je širom sveta zaradio više od 200 miliona dolara.

Međutim, davanje naziva filmovima nije uvek tako jednostavno, jer čak ni dobar naziv ne može da spasi loš film, ali može makar malo da ublaži situaciju po pitanju zarade.

Tako je film M3GAN postao predmet mnogih razgovora, a ostvarenje Birds of Prey and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn je zaboravljeno ubrzo nakon emitovanja. Koliko je naziv važan pokazuje činjenica da je čuvena Casablanca mogla da se zove Everybody Comes to Ricks, Pretty Woman je zamalo bio 3.000, a The Breakfast Club je mogao da se zove The Lunch Bunch. Vlasnici bioskopa veruju da su nazivi filmova veoma važni, jer mnogi ljudi rezervišu karte onlajn i to je ono prvo što im upadne u oči, tako da ne bi trebalo da bude predugačak, da bi se dobro video na mobilnim telefonima.


Film Whitney Houston: I Wanna Dance With Somebody potpada pod tu kategoriju, ali je ime pevačice naknadno dodato kako bi sve bilo prepoznatljivije i primamljivije.

A sa druge strane, isuviše kratki nazivi filmova poput Plane ili Dog prave problem prilikom pretrage, jer su u pitanju isuviše česti pojmovi.

Čak je i naziv filma koji je dominirao na dodeli Oskara, Everything Everywhere All at Once, bio samo radna verzija i reditelji su se plašili da neće postići željeni rezultat, ali su ipak odlučili da rizikuju.


Ključna stvar, kažu stručnjaci, je da ne bi trebalo da je potrebno toliko vremena da objasnite naziv filma koliko samu radnju, odnosno da naziv prosto mora da privuče pažnju odmah. Mnoge stvari zavise od marketinga, kao što je bio slučaj sa ostvarenjima Forrest Gump i Despicable Me, nasuprot onima koji ništa ne kazuju, kao što su The Fabelmans i Amsterdam.

Mnogi nastavci drže se prakse da imaju podnaslov umesto brojke, jer to dodaje još jedan sloj i navodno lakše mami ljude u bioskope.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Izbor(i)

Zoran Živković [23.04.2024.]




Video dana

Najtužnija maca na svetu

Anketa

Da li će Partizan igrati polufinale Kupa protiv Crvene zvezde?

Rezultati