Slobodno vreme
04. 06. 2024. 10:01 1
Instagram testira opciju koja će vam zadati glavobolju
Kompanija Meta na Instagramu eksperimentiše sa funkcijom koja se mnogim korisnicima neće svideti.
Korisnici bi uskoro mogli da imaju mnogo teži posao ukoliko žele da ignorišu reklame na Instagramu.
Kako navodi TechCrunch, Meta testira novu vrstu reklama koje ne mogu da se preskoče u Instagram fidu, a kompanija ih naziva "ad break".
Neki korisnici su već primetili nove reklame, ove "pauze" sa reklamama su dugačke nekoliko sekundi, ali nije poznato da li će se njihova dužina promeniti kada format postane zvaničan.
Poruka u okviru aplikacije kaže: "Ad breaks predstavljaju novi način prikaza i pregleda reklama na Instagramu. Ponekad ćete morati da pogledate reklame pre nego što nastavite pregled sadržaja na Instagramu".
Iako su video reklame, koje ne mogu da se preskoče, uobičajena pojava na drugim platformama (kao što je Jutjub), za Instagram je to novi i mnogo agresivniji format.
Takođe, izgleda da kompanija eksperimentiše sa reklamama u svom glavnom fidu umesto u Reels i Stories sekciji, gde su video reklame češće (ali za sada još uvek mogu da se preskoče).
Komentari 1
ostavi komentar