Slobodno vreme

Direktno.rs [ Izvor: Fenix magazin ]

11. 11. 2023. 11:02 1

TRIK Zašto kolica u marketima imaju kosi nagib?

U diskontima i supermarketima ništa se ne događa slučajno. Kako bi naveli kupce da kupuju više, trgovinski lanci koriste razne trikove. Zato nije slučajnost što većina kolica za kupovinu ima nagib unazad, odnosno prema vama koji ih gurate.

Verovatno ste to primetili kada ste bili u supermarketu. Kolica koja koristite gotovo uvek su nagnuta tako da im je prednji vrh viši u odnosu na drugu stranu gde se nalaze ručice kolica. I ovo nije slučajnost, već postoji konkretan razlog za to.

Iza kosog nagiba u kolicima "krije se" suptilan trik kojim se žele podstaći kupci da stave više proizvoda u kolica, čime, naravno, kupuju više i povećavaju prodaju, prenosi Fenix magazin.

Kosi nagib utiče na ponašanje kupaca na sledeći način:

Dok kupujete, gurate kolica ispred sebe i gledate napred ili u stranu. Zbog nagiba, proizvodi koje ste već kupili klize ka vama i ostaju na najnižem mestu u kolicima. Zbog ovog "dešavanja" proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili vam se pak čini da ih je znatno manje. A kada gledamo napred, nakošeno dno čini kolica većim i prostranijim.

Dakle, ako su kolica i dalje relativno prazna, može se steći utisak da kupcu treba još proizvoda da napuni kolica i tako postigne osećaj sitosti i zadovoljstva.

Ova percepcija na samom kraju navodi kupce da kupe više proizvoda nego što su prvobitno planirali.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 1

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Izborna trka

Zoran Živković [27.04.2024.]




Video dana

Baštovan

Anketa

Gde ćete provesti predstojeće praznike?

Rezultati