TRI vežbe za lepe i čvrste grudi (VIDEO) | Slobodno vreme | Direktno

Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Slobodno vreme

Direktno.rs [ Izvor: 24sata.hr ]

28. 01. 2020. 07:05 0

TRI vežbe za lepe i čvrste grudi (VIDEO)

Budući da su većim delom masno tkivo, s vremenom ženama grudi počinju da gube formu, a stanjuje se i spušta i koža grudi.Da biste taj efekt usporili, pokušajte s ove tri veežbe za poprsje koje preporučuje trener Harli Pasternak koji je radio sa brojnim muzičkim i filmskim zvezdama poput Rijane i Megan Foks.

- Svi ovi pokreti jačaju i zadnji deo tela, povlače ramena unapred i podižu grudi - kaže Pasternak.

1. Superman

Lezite na prostirku s licem nadole, a ruke i noge maksimalno ispružite. Istovremeno podižite i ruke i noge prema plafonu, što je više moguće; zadržite ih dve sekunde, opustite, pa ponovite.

2. Leđno istezanje s tegovima

Lezite na leđa sa savijenim koljenima i sa tegom od 3 kilograma u svakoj ruci. Ruke ispružite prema plafonu, a onda ih spuštajte u pravcu iznad glave, dok ne dođete u ravni sa ušima, pa ponovite nekoliko puta.

3. Spuštanje s tegovima i zategnutim nogama

Stanite s nogama na podu u širini ramena, a sa kolenima blago raširenim; držite teg od tri kilograma u svakoj ruci, s dlanovima okrenutim prema sebi. Gurajte kukove unatrag (zadržite težinu na petama), pa polako spuštajte gornji deo tela.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se

Muzičke stolice

Zoran Živković [21.09.2020.]


Video dana

Odbrana od somalijskih pirata

Anketa

Šta je za vas Goran Vesić?

Rezultati