Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Putovanja

14. 01. 2020. 11:59 1

Ko i kako bira filmove putnicima u avionima?

Pojedine posade tokom leta biraju zabavni sadržaj za putnike, ali postoje i one koje detaljno raspravljaju o filmovima koji će se naći na listi ponuđenih.

Singapore Airlines među zaposlenima ima 70 filmskih stručnjaka koji rade na različitim lokacijama širom sveta. Potpredsednik komisije za proizvodne inovacije Ng Yung Han kaže da se odbor za reviziju filmova sastaje jednom mesečno u Singapuru. Inostrani članovi komisije svoja mišljenja šalju elektronskom poštom.

- Mišljenja i kritike članova komisije pomažu nam da imamo u vidu u sve popularne filmske sadržaje širom sveta. Mnogi filmovi izazivaju kontroverze u pojedinim zemljama. Članovi komisije pomažu nam da donesemo najbolje odluke i svojim putnicima ponudimo aktualne i kvalitetne filmske naslove - navodi Han.

Popularnost, nagrade i usklađenost s kulturnim normama najvažniji su standardi prilikom selekcije filmskih ostvarenja. Iz Singapore Airlinesa kažu da najnoviji filmovi dolaze pred putnike najkasnije tri meseca od premijere.

Želje klijenata takođe su važan faktor prilikom odabira filmova. Kompanija se trudi da obradi povratne informacije koje se tiču zabavnog sadržaja. Zahtevima putnika ne možemo udovoljiti odmah. Ako postoji dovoljan broj zahteva za emitovanje određenog ostvarenja, verovatno je da će putnik već na idućem letu moći da uživa u traženom filmu.

Emirates je prva kompanija koja je postavila ekrane na sedišta aviona još 1992. godine. Za selekciju je zadužen relativno mali broj ljudi od osam članova. Njihov posao se temelji na gledanju i odabiru filmova i beleženju komentara putnika.

Pojedine kompanije uređuju listu filmova zavisno od rute na kojoj se avion kreće. Putnici Emiratesa u svakom trenutku na raspolaganju imaju bazu od 700 naslova, bez obzira na to gde se avion trenutno nalazi i odakle dolaze putnici.

Simon Cuthbert je menadžer zadužen za zabavu u aviokompaniji Cathay Pacific. Kaže da uspešan odabir filmova počiva na ravnoteži između dva faktora - jezika i žanrova.
S obzirom na činjenicu da su među najpopularnijim naslovima filmovi koji dolaze iz holivudske, kineske, bolivudske i japanske produkcije, potreban je veoma raznovrstan izbor da bi svi putnici bili zadovoljni.

Komisija Cathay Pacifica odlučuje o filmovima u letnjim mesecima, kada se konsultuje sa stručnjacima i kritičarima. Da bi saznali koliko je neki film popularan u lokalnoj zajednici, traže savete od domaćih filmskih stručnjaka. Najmanje 20 osoba sudeluje u selekciji filmova.

Cuthbert kaže da mesečno kompanija kupuje između 70 i 200 filmskih ostvarenja, a pojedini žanrovi su popularniji od ostalih.

- Uvek smo iznenađeni utiskom koji na putnike ostavljaju romantične komedije i komedije. Ljudi će uvek tokom leta pokušati da se zabave takvim sadržajima, jer uživaju u šalama i dobroj ljubavnoj priči - objašnjava Cuthbert za australijski News.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 1

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se

Video dana

Zamislite da prisustvujete ovome....

Anketa

Ko vam je omiljeni domaći glumac starije generacije?

Rezultati