Beograd
22. 01. 2025. 10:20 0
Šapić u decembru planirao kampanju za plaćanje karata, a onda odlučio da prevoz bude BESPLATAN
Grad Beograd nije poništio nabavku kojom želi da angažuje firmu za kampanju čiji je jedan od ciljeva da informiše građane o niskim cenama karata i podstakne ih da koriste i plaćaju javni prevoz koji je, inače, od 1. januara besplatan, piše Forbes Srbija.
Sekretarijat za javni prevoz doneo je odluku o dodeli okvirnog sporazuma u postupku javne nabavke za "informisanje korisnika javnog prevoza putem oglašavanja u unutrašnjosti vozila".
Grad je ovu javnu nabavku oglasio početkom decembra.
Iz dostupne dokumentacije se može videti da je jedan od njenih ciljeva i obaveštavanje korisnika o svim promenama u sistemu naplate prevoza i niskim cenama karata. Takođe, cilj nabavke je i podsticanje korisnika da koriste i plaćaju prevoz.
Podsetimo, od 1. januara ove godine prevoz u Beogradu je besplatan. Da će prevoz biti besplatan, najavio je 18. decembra gradonačelnik Aleksandar Šapić.
Forbes Srbija je krajem decembra pisao Gradu Beogradu u vezi sa ovom javnom nabavkom.
Kako je najavljeno da će prevoz biti besplatan, Forbes Srbija je pitao da li je i dalje u planu sprovođenje nabavke, ako se ima u vidu da je jedan od njenih ciljeva i podsticanje korisnika da plaćaju prevoz.
Međutim, odgovor nije dobijen. Odgovor nije dobijen ni na pitanja poslata u ponedeljak. Ta pitanja su se odnosila na to da li su sada izmenjeni ciljevi koje Gradska uprava želi da postigne kroz realizaciju ove javne nabavke. I na šta će se fokusirati aktivnosti informisanja korisnika javnog prevoza.
Pored podsticanja građana da koriste i plaćaju prevoz (koji je bespalatan), kampanja ima za cilj i ekološko osvešćivanje. Odnosno, u planu su kampanje koje ističu kako korišćenje prevoza smanjuje emisiju CO2 i doprinosi čistijem vazduhu.
Ova javna nabavka sprovedena je sa ciljem dodele okvirnog sporazuma. On je dodeljen firmi Info media group. Vrednost okvirnog sporazuma je 227 miliona dinara, bez PDV-a.
S obzirom na to da se zaključuje okvirni sporazum, ne mora da znači da će celokupan iznos od 227 miliona biti potrošen. Naime, tokom trajanja sporazuma, Sekretarijat će zaključivati pojedinačne ugovore, u skladu sa stvarnim potrebama.
- Količine date u ponudi su okvirne. Mogu se razlikovati od količina koje će naručilac ugovoriti tokom realizacije Sporazuma u skladu sa stvarnim potrebama, prema jediničnim cenama iz ponude izvršioca, a do iznosa raspoloživih finansijskih sredstava - piše u modelu okvirnog sporazuma.
Aktivnosti koje će sprovoditi izabrana firma odnose se na izradu vizuelnih rešenja za oglašavanja (statična i animirana), kao i oglašavanje na reklamnim površinama putem plakata, prosvetljenih panoa, digitalnih displeja. Sve to je planirano u unutrašnjosti vozila javnog prevoza.
Gradska uprava je i ranije angažovala firme za promociju javnog prevoza.
Za istu uslugu, odnosno za informisanje korisnika putem oglašavanja u unutrašnjosti vozila, 2023. su angažovane firme Info media group i Info media solutions.
Tada je zaključen okvirni sporazum koji je bio vredan 210 miliona dinara.
Sredinom 2022. godine Sekretarijat je angažovao firmu Annunaki production za multimedijalnu promociju korišćenja i unapređenja sistema prevoza putnika.
Cilj te promocije bio je podsticaj korišćenja prevoza od strane građana Beograda, motivacijom kroz edukativni, kulturini i istorijski sadržaj.
Komentari 0
ostavi komentar