Beograd
27. 09. 2024. 09:51 3
"Šapić požurio sa novom autobuskom stanicom da bi oslobodio prostor za još solitera Beograda na vodi"
"Grad Beograd i firma BAS sedam godina su pokušavali da završe novu autobusku stanicu na Novom Beogradu i oslobode prostor za još nekoliko solitera Beograda na vodi. Za to vreme uspeli su da betoniraju livadu i naprave parking, bez stanične zgrade. Za tih sedam godina sedam puta su menjali cenu radova, pa smo od Vesićevih 20 miliona evra došli do predviđenih Šapićevih 50, ali bez procene koliko će da košta stanična zgrada", izjavio je Boško Šindić, član Predsedništva Srbija centra i poverenik Gradskog odbora Beograd.
- Samo ove godine rebalansom budžeta predviđeno je 222 miliona dinara, a za 2026. godinu još 3,78 milijardi. U žurbi, Beograd su ostavili bez dostojne i funkcionalne stanice samo da bi oslobodili prostor za privatnu kompaniju koja novcem sumnjivog porekla gradi Beograd na vodi, za još nekoliko solitera na mestu stare. Sumnjam da će stanična zgrada, predviđena za 2027. godinu da bude završena pre tih solitera - izjavio je Boško Šindić i dodao da "pored toga što će da bude sramota za glavni grad Srbije, autobuska stanica na ovom mestu i u ovakvom stanju predstavljaće veliki problem za funkcionisanje Novog Beograda".
- Umesto da služi Vučiću kao "korisni idiot" i zamajava javnost pričama o Titu i Draži, Šapić bi trebalo da objasni građanima kako će da funkcioniše nova stanica. Prvobitnim planom od pre dvadeset godina autobuska stanica na ovom mestu predviđena je tek posle izgradnje unutrašnjeg magistralnog poluprstena i direktnim povezivanjem stanice sa auto-putem, bez izlaska autobusa na gradske saobraćajnice. Ulica Jurija Gagarina jedna je od najopterećenijih gradskih saobraćajnica i povezuje više od 100 hiljada stanovnika blokova sa centrom grada. Odlazak i dolazak na ovu stanicu biće i noćna mora za putnike, koji će se suočiti i sa otežanim prevozom do centra ili drugih delova grada zbog malog broja linija i ograničenog broja tramvaja - istakao je Šindić i zaključio:
- Pored ovoga, Šapićevi vizionari smislili su i da autobusi neće smeti da staju na Autokomandi, iako novo stajalište Jug još nije gotovo. Šapićeva jedina politika je da nastavi sa oduzimanjem preostalog zemljišta, stavi ga u funkciju izgradnje kvadrata sumnjivog porekla i zaokruži privatni projekat Beograd na vodi. Od grada budućnosti južne Evrope do crne korupcijske rupe, koja funkcioniše kao mašina za pranje para, bez imalo brige za ljude - to je Šapićev Beograd.
Komentari 3
ostavi komentar