Beograd
12. 01. 2021. 18:31 1
Vesić ipak odustaje od povećanja cena karata?
Prema trenutnim ekonomskim parametrima, ne postoje pravi razlozi da se povećaju troškovi za putnike, kažu poznavaoci prilika u javnom prevozu, čak bi karta trebalo da bude i jeftinija. Time će ideja o poskupljenju cena karata za GSP prevoz najverovatnije pasti u vodu.
Na besmisleno poskupljenje cene karata, ukazivao je i osnivač Centra za loklanu samoupravu Nikola Jovanović.
- Nakon analize i kritike Centra za lokalnu samoupravu, ali i drugih stručnih organizacija i udruženja, grad izgleda ipak odustaje od povećanja cene karte u javnom prevozu - napisao je Jovanović na Tviteru.
Uoči pojave prvog januarskog snega, pojavila se i informacija da GSP "Beograd" planira da od nadležnih u gradu u 2021. zatraži da se uveća cena karte. Kao razlog navedeni su veći troškovi za održavanje tramvajskog i trolejbuskog podsistema.
Očekivano, ova vest brzo je uzburkala duh Beograđana koji smatraju da je i trenutna cena prevoza, pre svega pojedinačnih karata, previsoka, a da je sam prevoz neredovan i da su mnoga vozila kojima se svakodnevno prevoze u izuzetno lošem stanju.
Dobro upućeni izvori u gradski javni prevoz navode da ne postoje opravdani razlozi za poskupljenje karte.
- Prvo, nije GSP taj koji treba da pokreće priču o poskupljenju karte. Zna se ko u gradu odlučuje o tome, a to svakako nije najveći gradski prevoznik. Drugo, ne znam zbog čega bi se povećavala cena same karte. Ako je istina da GSP to planira da zatraži zbog povećanja troškova održavanja tramvajskog i trolejbuskog podsistema, na primer zbog povećanih troškova struje, tek to nije opravdano. Na primer, može da se zatraži da se preispita trošak prevoznika po pređenom kilometru, ali poskupljenje karte nikako – navodi izvor "Politike" uključen u organizaciju javnog prevoza u prestonici.
Na pitanje šta je GSP i zamenika gradonačelnika Gorana Vesića tačno navelo na to da razmišljaju o tome da zatraže uvećanje cene karte, za sada ne postoji adekvatan odgovor.
Komentari 1
ostavi komentar