Svet

19. 10. 2020. 11:07 0

Marketinška kampanja u Ljubljani: Ko napravi prekršaj, završi na bilbordu

Dok u Srbiji saobraćajne propise poštuju samo oni čiji automobili ne bi prošli nikakav test u Evropskoj uniji zbog starosti vozila, a oni iza zamagljenih stakala mogu još malo da nagaze, Slovenci su na originalan način skrenuli pažnju na saobraćajne prekršaje, budući da je pokrenuta marketinška kampanja, u kojoj bi (kobajagi) na bilbordu završavali oni koji ih čine.

Na autobuskim stajalištima osvanuli su reklamni plakati sa izmišljenim, a ne pravim, imenima navodnih prekršioca, njihova vrsta prekršaja i visina kazne koju građanin mora da plati. Naravno, reč je o marketinškoj kampanji za koju se nadaju da će uroditi plodom. 

- U Ljubljani osim što te novčano kazne zbog parkiranja na mestu za invalide i slično, osvane ti i ime na gradskom panou sa učinjenim prekršajem, da zna celi grad da si govedo. Bravo Ljubljana - napisao je jedan tviteraš nakon što se u Sloveniji pojavila ova marketinška akcija.

Ipak, ne dele svi sličan optimizam po pitanju Srbije.

- U Srbiji na žalost nema loša i dobra reklama, već samo reklama pa bi se prvo parkirale ku*ve, pa starlete, pa estrada pa ... a pred izbore i političari samo da negde osvanu - smatra tviteraš.

- Ovo bi u Beogradu bio fazon. Takmičili bi se ko će pre da dobije svoj bilbord - dodaje tviteraš.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Izbor(i)

Zoran Živković [23.04.2024.]




Video dana

Topli sendvič

Anketa

Gde ćete provesti predstojeće praznike?

Rezultati