Svet
19. 10. 2020. 11:07 0
Marketinška kampanja u Ljubljani: Ko napravi prekršaj, završi na bilbordu
Dok u Srbiji saobraćajne propise poštuju samo oni čiji automobili ne bi prošli nikakav test u Evropskoj uniji zbog starosti vozila, a oni iza zamagljenih stakala mogu još malo da nagaze, Slovenci su na originalan način skrenuli pažnju na saobraćajne prekršaje, budući da je pokrenuta marketinška kampanja, u kojoj bi (kobajagi) na bilbordu završavali oni koji ih čine.
Na autobuskim stajalištima osvanuli su reklamni plakati sa izmišljenim, a ne pravim, imenima navodnih prekršioca, njihova vrsta prekršaja i visina kazne koju građanin mora da plati. Naravno, reč je o marketinškoj kampanji za koju se nadaju da će uroditi plodom.
- U Ljubljani osim što te novčano kazne zbog parkiranja na mestu za invalide i slično, osvane ti i ime na gradskom panou sa učinjenim prekršajem, da zna celi grad da si govedo. Bravo Ljubljana - napisao je jedan tviteraš nakon što se u Sloveniji pojavila ova marketinška akcija.
Ipak, ne dele svi sličan optimizam po pitanju Srbije.
- U Srbiji na žalost nema loša i dobra reklama, već samo reklama pa bi se prvo parkirale ku*ve, pa starlete, pa estrada pa ... a pred izbore i političari samo da negde osvanu - smatra tviteraš.
- Ovo bi u Beogradu bio fazon. Takmičili bi se ko će pre da dobije svoj bilbord - dodaje tviteraš.
Komentari 0
ostavi komentar