Društvo i ekonomija

Direktno.rs

01. 10. 2024. 18:23 0

Odgovor Elektrodistribucije Srbije na tekst "Građani Srbije oštećeni nerealno visokim računima za struju"

Elektrodistribucija Srbije reagovala je na tekst "Građani Srbije oštećeni nerealno visokim računima za struju" objavljen na portalu Direktno.rs, a njihovu reakciju vam prenosimo u celosti.

"Potpuna je besmislica da elektroinženjeri u Elektrodistribuciji Srbije idu na obuku za očitavanje brojila i da očitavaju brojila na terenu. Po ko zna koji put se u političke svrhe i promociju stranke iznose netačne informacije i besmislene špekulacije koje uznemiravaju javnost. Sistem očitavanja brojila normalno funkcioniše i upravo danas počinje redovni ciklus očitavanja potrošnje električne energije za prethodni mesec.

U prethodnom periodu sva brojila su očitana i potrošnja je zabeležena. EDS za zaposlene organizuje različite obuke, ali nijedna nije za elektroinženjere za čitanje brojila. Elektroinženjeri rade svoj posao u Elektrodistribuciji Srbije, a u saopštenju stranke Srbija Centar (SRCE) pokazano je drastično nepoznavanje funkcionisanja elektroenergetskog sistema Srbije. Pošto se SRCE poziva na krivična dela, podsećamo i da iznošenje lažnih vesti i uzbunjivanje javnosti predstavlja krivično delo.

Kako su građani već obavešteni, u Vojvodini je posle 20 godina uveden novi softver i deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese u taj softver. Proces modernizacije i primene novog softvera odvijao se uporedo sa redovnim aktivnostima i na žalost, dolazilo je do određenih zastoja. Svi korisnici koji su dobili račune bez očitanog stanja dobiće ispravke računa od snabdevača. Taj deo nastalog problema rešavamo zajedno sa EPS Snabdevanjem i korisnici neće biti oštećeni. Molimo građane da ne nasedaju na besmislene tvrdnje stranaka.

Eventualne reklamacije korisnici mogu da pošalju mejlom, bez potrebe da dolaze na šalter. Za korisnike koji su i pored toga odlučili lično da podnesu reklamaciju, u zgradi Elektrodistribucije Srbije u Novom Sadu otvoreno je još sedam dodatnih šaltera za prijem reklamacija. Na ovaj način sa povećanim brojem šaltera radiće se i u narednim danima, kako bi se maksimalno skratilo vreme čekanja ispred šaltera", zaključuje se u odgovoru Elektrodistribucije Srbije.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


EXPOnat

Zoran Živković [27.09.2024.]




Video dana

Povratak u velikom stilu

Anketa

Da li dva jajeta, kako kaže Toma Mona, mogu čoveka da drže ceo dan sitim?

Rezultati