Društvo i ekonomija

[ Izvor: N1 ]

24. 01. 2024. 18:09 2

Aerodrom dužan da nadoknadi štetu zbog otkazivanja letova

Iz Aerodroma Beograd za N1 kažu da putnici eventualne zahteve za nadoknadu štete usled kašnjenja i otkazivanja letova treba da upute izabranoj avio-kompaniji, a da će Aerodrom potom ove zahteve rešavati direktno sa avio-kompanijama. Aerodrom snosi odgovornost, ali samo za one putnike koji su imali direktnu štetu, poručuju iz udruženja Efektive za N1.

- Bila sam putnik na aerodromu i bila žrtva totalnog kolapsa, sa dvoje male dece. Nekoliko sati smo držani u neodgovarajućim uslovima smeštaju bez hrane, bez toaleta, sa flašicom od pola litre vode, bez toaleta… Pretrpeli smo traumu, jer zapravo nijedna procedura koja bi trebalo da postoji i da se sprovede u vanrednim okolnostima nije valjano sprovedena - stoji u pismu redakciji N1 Biljane Đorić koju je zanimalo kako putnici mogu da nadoknade štetu.

Drugi sagovornik ove televizije, rekao je da su deo putnika nalazio u hodniku koje liči na gradilište i u kojem je zagušljivo, kao i da je intervenisala Hitna pomoć, jer je nekima pozlilo, a neki su pali i u nesvest.

Podsećamo, usled greške u funkcionisanju službi operatera na aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu, u nedelju oko 17 časova u tranzitnoj zoni došlo je do mešanja putnika koji su doputovali iz Skoplja sa drugim putnicima koji nameravaju da putuju ka evropskim i svetskim destinacijama. Zbog toga je kasnilo 17 letova, a otkazani su polasci za Berlin, Frankfurt i Diseldorf.

U dopisu koji je N1 dobio od kompanije Belgrejd erport (Belgrade airport) navodi se da "putnici eventualne zahteve za nadoknadu štete usled kašnjenja i otkazivanja letova 21.01.2024. godine treba da upute izabranoj avio-kompaniji".

- Ona je uvek prva tačka kontakta u ovim i sličnim situacijama, s obzirom na to da su kupovinom avionske karte ušli u ugovornu obavezu sa avio-kompanijom. Prema proceduri, aerodrom potom ove zahteve rešava direktno sa avio-kompanijama - piše u odgovoru aerodroma.

Kompanija Belgrejd erport je navela da se još jednom izvinjava "na neprijatnostima i zahvaljuje putnicima, avio-kompanijama, MUP-u i svim nadležnim službama na koordinaciji i saradnji da se saobraćaj te večeri normalizuje u najkraćem mogućem roku".

Iz organizacije potrošača Efektiva smatraju bi putnici trebalo da potražuju naknadu štetu prema Zakonu o obligacionim odnosima, kao i da je Aerodrom odgovoran za nastalu situaciju.

- Odštetu mogu traže samo ako su imali direktnu štetu. U slučaju da su zakasanili na sledeći let, propustili neki događaj zbog kašnjenja, morali da plate noćenje u Beogradu zbog kašnjenja… Ove štete moraju biti jasne i dokazive. Pozivamo sve zainteresovane da se jave ako im je potrebna pomoć - navode iz Efektive.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 2

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Tandem

Zoran Živković [20.11.2024.]




Video dana

Mravinjanje

Anketa

Da li će privedeni za pad nadstrešnice biti i procesuirani?

Rezultati