Društvo i ekonomija
18. 09. 2023. 18:12 0
Banka upozorila klijente da ne učestvuju u lažnoj anketi
Mobi banka je upozorila svoje klijente u Srbiji da se na internetu pojavila lažna anketa pod imenom ove banke i da klijenti nikako ne učestvuju u njoj i ostavljaju svoje lične podatke. Klijentima Mobi banke u ponedeljak je stigao SMS u kojem se pozivaju da ne učestvuju u online anketi koju ova banka, navodno, sprovodi.
- Na društvenim mrežama Facebook i Instagram pojavio se lažni profil pod nazivom Bonus Survey koji koristi ime i logo Mobi Banke, i putem sponzorisanih objava poziva korisnike da popune kratku anketu kako bi ostvarili pravo na navodnu novčanu nagradu - upozorili su iz Mobi banke.
Klijentima poručuju da nikako ne pristupaju ovoj anketi, niti ostavljaju svoje lične podatke.Ukloliko su to već učinili, pristupili sajtu i uneli podatke sa svoje kartice, korisnici usluga Mobi banke treba da se u što kraćem roku obrate Kontakt centru na broj 063/9005 ili putem Web aplikacije.
- Ujedno, koristimo ovu priliku da još jednom istaknemo da Mobi Banka ima samo jedan zvanični profil na društvenim mrežama Facebook i Instagram, gde možete pronaći sve relevantne informacije - istakli su iz Mobi banke i dodali da njihovi timovi rade na tome da se sporni profili što pre uklone sa mreža.
Komentari 0
ostavi komentar