Društvo i ekonomija

[ Izvor: Danas ]

22. 06. 2023. 18:23 3

Kupili kartu, ali nemaju mesta u avionu: Er Srbija se nemušto VADI

U višednevnom haosu u našem aviosaobraćaju, otkazima i višesatnim odlaganjima letova, ogromnim redovima za čekiranje, ovog četvrtka se pridružila i neuobičajena situacija u kojoj su putnici sa kupljenom kartom, čekirani i sa dobijenom bording kartom vraćeni sa samog gejta za ulazak u avion.

Jedna od troje putnika kojima se ovo desilo jutros na letu Er Srbije za Tivat u 10.10 sati, Sanja Fric kaže za Danas da je kartu kupila 3. januara.

Ona je nakon čekiranja, uz poteškoće sa sistemom za čekiranje prtljaga, predala torbu i dobila bording kartu.

- Prošla sam sve kontrole i stigla na gejt kada je tek otvoren, propustila malu decu, starije ljude i ljude sa ručnim prtljagom, jer ja isti nisam imala. Kada sam došla na sam gejt da uđem u avion, rekli su mi da mi nije dodeljeno mesto i da za mene nema mesta u avionu - kaže nesuđena putnica za Crnu Goru dodajući da je još troje ljudi bilo u identičnoj situaciji.

Onda su ih poslali na šalter, ali im je rečeno da prvo moraju da preuzmu prtljag. Torbe su čekali sat i po i u tom periodu nisu imali nikakve informacije šta će biti sa njihovim putovanjem.

- Moram da naglasim da je osoblje aerodroma "Nikola Tesla" bilo jako ljubazno i trudilo se da nam locira prtljag što pre. Prostorija sa izdavanjem prtljaga je bila prepuna skinutog prtljaga sa jutrošnjih letova - napominje ona.

Fric je tada objavila tvit u kome se požalila na situaciju i ubrzo nakon toga je sa njom u kontakt stupilo osoblje Er Srbije preko ove društvene mreže.

- Oko 12 sati me je kontaktirao agent i rekao da su našli mesto na letu za mene u 13:40. Tada je već bilo 12:15 i plašili smo se da li ćemo stići da prođemo celu proceduru iz početka,čekiranje, pasošku kontrolu i ostalo - objašnjava ona dodajući da je u tom trenutku u redu za čekiranje čekalo stotinjak ljudi.

Tek nakon što su objasnili situaciju jedna od zaposlenih Er Srbije ih je sprovela preko reda.

- Slično se desilo i na pasoškoj kontroli, policija je bila ljubazna izuzetno, objasnili smo celu situaciju i pušteni smo preko reda nakon što je neko iz Er Srbije došao da nas doprati do pasoške kontrole. Najveći problem je što u periodu od sat i po nismo dobili nikakvu konkretnu informaciju od Er Srbije - rekla je ona za Danas u trenutku kada se spremala da poleti za Tivat kasnijim letom.

Er Srbija je na pitanje Danasa odgovorila da je "usled pojedinih odstupanja u redu letenja od prethodnog dana, na jutrošnjem letu za Tivat JU180 posledično su bila tri prekobrojna putnika".

- Nadležne službe su odmah reagovale i sva tri putnika su preusmerena na prvi sledeći let JU182, tri i po sata kasnije. Kada je reč o jutrošnjem letu za Podgoricu JU170, nije bilo prekobrojnih putnika - navodi se u pisanom odgovoru Er Srbije.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 3

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Slobodni izbori

Zoran Živković [11.06.2025.]




Video dana

Nije veverica

Anketa

Da li je blokada u više gradova istovremeno dobra ideja studenata?

Rezultati