Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Društvo i ekonomija

Direktno.rs [ Izvor: Mediji ]

18. 10. 2021. 19:28 3

"Da li su RTS i Pink prekršili zakon izveštavanjem o Vučiću"

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) podneo je zahtev Regulatornom telu za elektronske medije da utvrdi da li su RTS i TV Pink prekršili Zakon o elektronskim medijima, jer su o predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću, po nekoliko sati, izveštavali u pozitivnom kontekstu.

- U periodu od 1. do 30. septembra RTS je u Dnevniku o predsedniku Republike izveštavao od ukupno 1:04:10, u pozitivnom kontekstu 0:55:38, ili 86 odsto vremena. U navedenom periodu predsednik Republike nije imao nijednu negativnu sekundu - naveo je BIRODI u saopštenju.

Dodato je da je na televiziji Pink tokom sedam sati i 32 minuta, predsednik bio pozitivno predstavljen u trajanju od sedam sati i osam minuta, što je 94,6 odsto pozitivnog vremena.

Kako je naveo BIRODI, prema Zakonu o elektronskim medijima, svi pružaoci medijskih usluga nezavisno od vlasničke strukture, moraju da obezbede "slobodno, istinito, objektivno, potpuno i blagovremeno informisanje".

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 3

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se

No pasaran!

Zoran Živković [01.12.2021.]


Anketa

Kakva je bila svrha bagera iz Šapca na protestima?

Rezultati

Video dana

Domino efekat bez domina