Fudbal
27. 08. 2024. 08:34 23
Zvezdi 2019. bile male i tri Marakane, a sad pred Bode...
Imaće Crvena zvezda dobru podršku protiv Bode Glimta, ali interesovanje za utakmicu nije takvo da je rasprodat stadion. Preduzimali su zbog toga u klubu prethodnih dana poteze da se eventualna prazna mesta popune.
Prema saznanjima Sport kluba, nekoliko škola fudbala iz raznih krajeva Srbije dobilo je pozive Crvene zvezde da organizuju zainteresovanu decu i roditelje za besplatno prisustvo meču plej-ofa za Ligu šampiona.
Tokom ponedeljka trajala je prijava, formirani su spiskovi, a trošak zainteresovane dece, trenera i roditelja za dolazak nije uključivao i ulaznicu, nego samo transport do Beograda.
I lepo je i plemenito da deca prisustvuju velikoj utakmici, niko ne spori da je to dobra ideja u aktuelnim okolnostima, ali za upravu Crvene zvezde je poražavajuće da za meč ovakve važnosti ne može da rasproda stadion nekoliko dana ranije i u velikoj meri oslikava stanje oko kluba.
Kad je Crvena zvezda 2019. godine u plej-ofu za Ligu šampiona u revanšu čekala Jang bojs, mogla je da proda kapacitet tri Marakane i mnogi su ostali bez mesta na stadionu. Sada nema ni redova, ni takve euforije.
Nije do zvučnosti imena protivnika, niti do godišnjih odmora, baza zvezdaša kod kojih se ne postavlja pitanje hoće li na stadion u utakmicama ovakvog karaktera je u padu poslednjih godina. To je problem sa kojim se uprava sreće, uz činjenicu da je krivica za to u određenoj meri i na njenoj adresi zbog sastava ekipe, atraktivnosti igre i rezultata na evropskoj sceni.
Ima i do zasićenosti publike. Zvezdaši više nisu "gladni" Evrope kao nekada, jesen u UEFA okvirima postalo je standard. To više nije klub koji pati, nego dominira u Srbiji, a stvarnost pokazuje da je zvezdaška publika najveću mobilizaciju pokazivala kad je teško.
I ovo je na svoj način težak trenutak, pogotovo za upravu koja je pravila tim za plasman u Ligu šampiona i ima probleme na tom putu, ali veliki broj zvezdaša se ne identifikuje sa tom mukom i posmatra aktuelni trenutak kao koliko-toliko komfornu zonu.
Otuda i stadion za plej-of nije ekspresno rasprodat, a na društvenim mrežama "iskaču" sponzorisane poruke da se utakmica igra u sredu od 21.00 i da uz svega nekoliko klikova možete da kupite ulaznicu.
Kampanja pozivanja na stadion traje već dugo, vrši se i pred manje utakmice. Nije, međutim, to dovoljno da bi se neko ubedio da dođe na stadion. Potrebno je mnogo više dela, a zvezdaška klima pred jako bitan meč sa Bode Glimtom jasan je pokazatelj stanja dok traje potpuna dominacija kluba u domaćim okvirima.
Komentari 23
ostavi komentar