Slobodno vreme
11. 11. 2024. 09:40 0
Zašto kolica za kupovinu imaju koso dno
U diskontima i supermarketima ništa se ne dešava slučajno. Koriste se razni trikovi kako bi naveli kupce da kupe više. Nije slučajno da većina kolica za kupovinu ima nagib unazad.
Iza nagnutih kolica je suptilan trik koji nastoji da podstakne kupce da plasiraju više proizvoda, kupujući više i na kraju povećavajući prodaju.
Dok kupujete, gurate kolica ispred sebe, gledajući pravo napred ili u stranu. Usled nagnute korpe, odnosno dna pod uglom, proizvodi koje ste već kupili klize ka vama i ostaju na najnižem mestu.
Ovaj efekat čini da proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili izgledaju znatno manji. A kada se gleda sa prednje strane, nagnuto dno kolica čini ih većim i prostranijim.
Dakle, ako su kolica još relativno prazna, može da se stvori utisak da je kupcu potrebno više proizvoda da bi je napunio i tako postigao osećaj sitosti i zadovoljstva. Ova percepcija na kraju dovodi do toga da kupci kupuju više proizvoda nego što su prvobitno planirali, piše Fenix Magazin.
Komentari 0
ostavi komentar