Sagorevanje kalorija u kancelariji: Moguće je! | Zdravlje | Direktno

Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Zdravlje

Direktno.rs [ Izvor: Mehealthup ]

16. 09. 2020. 07:05 1

Sagorevanje kalorija u kancelariji: Moguće je!

Nedavna istraživanja pokazuju da nije samo stroga dijeta i redovan trening način za gubitak prekomerne težine.

Istraživanje je sprovedeno nad većom grupom ljudi pri čemu je primećeno da osobe koje su više statične u toku dana, imaju veće predispozicije da dobiju na težini od onih koji se ograničeno kreću. Što je zapravo i sasvim logično, jer pri svakom pokretu imate priliku da sagorite kalorije.

Ispitanici su dobijali porcije koje su sadržale 1.000 kalorija dnevno, i nosili su senzore koji su nadgledali njihovo kretanje. Rezultati su bili zapanjujući. Dok su s jedne strane postojale osobe koje su verno skladištile svaku pojedenu kaloriju, s druge su bili oni koji su vrlo efikasno sagorevali sve što im je došlo pod ruku. Pri tom ni jedna grupa nije bila na dijeti, niti je praktikovala bilo kakav dodatni vid vežbanja. Pitate se kako?

Sagorevajući kalorije svojim načinom života. Dok perete posuđe, veš, nameštate krevete, kosite vaš travnjak u dvorištu, perete terasu, zalivate cveće, brišete prašinu i usisavate, vi trošite kalorije. Verovatno toga niste ni svesni, ali ako sve ovo praktikujete već godinama, i jedete uobičajene obroke, a pri tom ne trenirate, vaša telesna težina je na istom nivou, upravo zahvaljujući vašim dnevnim aktivnostima. Trik je zapravo u tome da ostanete aktivni koliko god je to moguće u toku dana, izbegavajući duža zadržavanja na krevetu.Jedno od najboljih mesta za početak je vaša kancelarija, u kojoj većinu dana provodite sedeći. Kad god imate priliku, ustanite i prošetajte. Ne naručujte hranu, već izađite po nju do najbližeg restorana. Isti princip se odnosi na kafu. Pauzu provedite na nogama a nikako sedeći. Koleginicu u susednoj kancelariji posetite kada vam nešto od nje zatreba, umesto što ćete je pozvati telefonom.

Ukoliko ste u poziciji zatražite da se sastanci u vašoj firmi ne održavaju u sedećem obliku. Već da budu u stojećoj formi, pri čemu će svi prisutni dobiti šansu da lakše kominiciraju i učestvuju u sastanku, trošeći pri tom kalorije. Što ste kativniji, to je vaša produktivnost na višem nivou.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 1

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se

Novi simbol Beograda

Zoran Živković [25.09.2020.]


Video dana

Pedantna majstorija

Anketa

Šta je za vas Goran Vesić?

Rezultati