Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Zdravlje

Direktno.rs

27. 01. 2020. 22:06 0

Nakon teških dijeta, održite vitku figuru

Pridržavanja pravila dijete je iscrpljujuće za vašu psihu, ali izgladnjavanje i preskakanje obroka iscrpljuje vaš organizam. Put do gubljenja kilograma i postizanja željene kilaže, je dug i mukotrpan proces. Mada kada uspete i ostvarite željeni cilj, ostaje još niz "problema". Kako održati željenu telesnu masu i odoleti slatkim iskušenjima i poslatsicama.

Najvažnije je da znate da dijete i programi ishrane ne služe da dodjete do željenog cilja i vratite se starim navikama, to treba da vam postane način i stil života.

Kada regulišete ishranu i počnete da praktikujete zdravu ishranu, neizostavna stavka u u procesu održavanje telesne mase jeste fizička aktivnost. U postizanju savršenog vitkog izgleda, fizička aktivniost i zdrava hrana ne mogu jedno bez drugog. Bilo da su to svakodnevne šetnje od po 30 minuta, vožnja bicikla ili teretana, važno je da na dnevnom nivu posvetite 30 minuta fizičkoj aktivnosti.

Bez obzira na to da li želite da sprečiti gojaznost ili želite da zadržite željenu kilažu, treba da održavate takozvani energetski manjak, a to je da svakog dana pojedete po 100 kalorija manje nego što se preporučuje.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se

Hoću - neću

Zoran Živković [12.02.2020.]

Video dana

Kako beba slon pravi prve korake

Anketa

Da li verujete u muško-ženska prijateljstva?

Rezultati