Kuhinjica
27. 05. 2020. 16:43 1
REŠENO Zašto se narandže prodaju u crvenim mrežicama?
Osim pakovanja postoji još nekoliko marketinških trikova koji mogu da vas "prevare" pri kupovini citrusnog voća.
Ako vam način na koji je hrana upakovana nije logičan, onda se iza toga verovatno krije marketinški zaplet.
Primer su mreže u kojima možemo da kupimo pomorandže. Mreža je uvek crvena i na taj način privlači kupca, piše “MSN”.
Narandžasta boja je izraženija u kombinaciji sa crvenom, dok žuta, zelena i plava nisu.
To znači da kada vidite nekoliko pomorandži iza ove crvene mrežice, vaš mozak odmah pomisli da su sveže, kvalitetne i sočne, jer je njihova boja izraženija i jača.
Iz istog razloga su i druge citrusi upakovani u crvene mreže.
Limuni, s druge strane, su upakovani u zelenu mrežu kako bi se naglasila žuta boja. U kombinaciji sa crvenim, žuto počinje da liči na narandžasto, pa se zato ova kombinacija boja izbegava.
Sledeći put kada idete u kupovinu, obratite pažnju na još jedan trik, proizvodi na sredini police su isto marketing fora.
Proizvodi koji su stavljeni u nivo očiju su skuplji od onih ispod ili iznad vidnog polja, a oni na blagajni su jeftiniji i uvek su u atraktivnoj ambalaži, jer se smatra da ih mnogi kupuju impulsivno.
Komentari 1
ostavi komentar