REŠENO Zašto se narandže prodaju u crvenim mrežicama? | Kuhinjica | Direktno

Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Kuhinjica

Direktno.rs

27. 05. 2020. 16:43 1

REŠENO Zašto se narandže prodaju u crvenim mrežicama?

Osim pakovanja postoji još nekoliko marketinških trikova koji mogu da vas "prevare" pri kupovini citrusnog voća.

Ako vam način na koji je hrana upakovana nije logičan, onda se iza toga verovatno krije marketinški zaplet.

Primer su mreže u kojima možemo da kupimo pomorandže. Mreža je uvek crvena i na taj način privlači kupca, piše “MSN”.

Narandžasta boja je izraženija u kombinaciji sa crvenom, dok žuta, zelena i plava nisu.

To znači da kada vidite nekoliko pomorandži iza ove crvene mrežice, vaš mozak odmah pomisli da su sveže, kvalitetne i sočne, jer je njihova boja izraženija i jača.

Iz istog razloga su i druge citrusi upakovani u crvene mreže.

Limuni, s druge strane, su upakovani u zelenu mrežu kako bi se naglasila žuta boja. U kombinaciji sa crvenim, žuto počinje da liči na narandžasto, pa se zato ova kombinacija boja izbegava.

Sledeći put kada idete u kupovinu, obratite pažnju na još jedan trik, proizvodi na sredini police su isto marketing fora.

Proizvodi koji su stavljeni u nivo očiju su skuplji od onih ispod ili iznad vidnog polja, a oni na blagajni su jeftiniji i uvek su u atraktivnoj ambalaži, jer se smatra da ih mnogi kupuju impulsivno.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 1

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se

Iščekivanje

Zoran Živković [06.07.2020.]


Video dana

Zzzz...

Anketa

Da li policija koristi prekomernu silu na protestima?

Rezultati