Beograd
18. 02. 2025. 16:50 1
"Šapić koristi položaj za dilove sa autoprevoznicima"
Nakon neuspelog uvođenja novog sistema naplate karata i postavljanja tabli za praćanje dolaska vozila koje često prikazuju neprecizne podatke, gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić ponovo je uzburkao javnost odlukom o linijama 704, 706 i 707.
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić ponovo je za samo nekoliko dana napravio pravu pometnju u vezi sa javnim prevozom, jer je suspendovao odluku o izmeni na linijama gradskog prevoza 704, 706 i 707, iako je Sekretarijat za javni prevoz nakon višemesečne analize predložio skraćivanje tih linija.
Sekretarijat je naveo da će najavljenom izmenom biti rasterećen javni saobraćaj na terminusu "Zeleni venac" u Ulici Jug Bogdanova.
Odluka je naišla na revolt stanovnika naselja koja bi bila direktno pogođena odlukom - Batajnica, Zemun polje i Altina.
Prethodno je Šapić uveo novi sistem naplate, koji je ubrzo propao, a zatim postavio i table za praćanje dolaska vozila koje često prikazuju neprecizne podatke.
Zašto se Šapić toliko meša u funkcionisanje javnog saobraćaja kada je evidentno da se u to ne razume, za "Vreme" objašnjava Nikola Jovanović, direktor Centra za lokalnu samoupravu.
Šapić kao zastupnik "Strele" iz Obrenovca
- Aleksandru Šapiću je vladajuća koalicija prepustila kontrolu nad javnim prevozom u prestonici, tako da sve što se dešava u tom domenu, isključivo je njegova zasluga, ili bolje reći krivica. Nažalost, šteta koja je napravljena je već ogromna. Danas u Beogradu javni prevoz košta budžet grada 300 miliona evra godišnje, odnosno za 100 miliona godišnje više nego pre Šapića - kaže Jovanović.
Dodaje da je Šapić prethodne dve i po godine iskoristio da napravi dilove sa privatnim autoprevoznicima, koji su obično na štetu gradskog budžeta i kvaliteta javnog prevoza.
- Danas je gradonačelnik najveći zastupnik privatnog prevoznika "Strela" iz Obrenovca, kojem je ustupio ogroman broj linija GSP-a i zbog koga namerava da ukine trolejbuse u Beogradu. Zbog "Strele" hoće i da skrati tri linije gradskog prevoza koje iz Zemuna dovoze putnike u centar grada, kako bi ovom privatniku skratio vreme obrta vožnje - zaključuje Jovanović.
Komentari 1
ostavi komentar