Beograd

[ Izvor: Vreme ]

18. 02. 2025. 16:50 1

"Šapić koristi položaj za dilove sa autoprevoznicima"

Nakon neuspelog uvođenja novog sistema naplate karata i postavljanja tabli za praćanje dolaska vozila koje često prikazuju neprecizne podatke, gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić ponovo je uzburkao javnost odlukom o linijama 704, 706 i 707.

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić ponovo je za samo nekoliko dana napravio pravu pometnju u vezi sa javnim prevozom, jer je suspendovao odluku o izmeni na linijama gradskog prevoza 704, 706 i 707, iako je Sekretarijat za javni prevoz nakon višemesečne analize predložio skraćivanje tih linija.

Sekretarijat je naveo da će najavljenom izmenom biti rasterećen javni saobraćaj na terminusu "Zeleni venac" u Ulici Jug Bogdanova.

Odluka je naišla na revolt stanovnika naselja koja bi bila direktno pogođena odlukom - Batajnica, Zemun polje i Altina.

Prethodno je Šapić uveo novi sistem naplate, koji je ubrzo propao, a zatim postavio i table za praćanje dolaska vozila koje često prikazuju neprecizne podatke.

Zašto se Šapić toliko meša u funkcionisanje javnog saobraćaja kada je evidentno da se u to ne razume, za "Vreme" objašnjava Nikola Jovanović, direktor Centra za lokalnu samoupravu.

Šapić kao zastupnik "Strele" iz Obrenovca

- Aleksandru Šapiću je vladajuća koalicija prepustila kontrolu nad javnim prevozom u prestonici, tako da sve što se dešava u tom domenu, isključivo je njegova zasluga, ili bolje reći krivica. Nažalost, šteta koja je napravljena je već ogromna. Danas u Beogradu javni prevoz košta budžet grada 300 miliona evra godišnje, odnosno za 100 miliona godišnje više nego pre Šapića - kaže Jovanović.

Dodaje da je Šapić prethodne dve i po godine iskoristio da napravi dilove sa privatnim autoprevoznicima, koji su obično na štetu gradskog budžeta i kvaliteta javnog prevoza.

- Danas je gradonačelnik najveći zastupnik privatnog prevoznika "Strela" iz Obrenovca, kojem je ustupio ogroman broj linija GSP-a i zbog koga namerava da ukine trolejbuse u Beogradu. Zbog "Strele" hoće i da skrati tri linije gradskog prevoza koje iz Zemuna dovoze putnike u centar grada, kako bi ovom privatniku skratio vreme obrta vožnje - zaključuje Jovanović.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 1

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Uređivanje medija

Zoran Živković [19.02.2025.]




Video dana

Sve smo sredili, šefe!

Anketa

Da li ćete bojkotovati najveće trgovinske lance u Srbiji?

Rezultati