Beograd
27. 11. 2024. 18:25 3
Hladni radijatori u delovima Beograda: Da li će računi biti manji?
Poslednjih dana stanovnici nekoliko beogradskih naselja, poput Filmskog grada i Ceraka žalili su se na hladne radijatore.
- Sistem Beogradskih elektrana miruje šest meseci i kada mi njega stavimo u funkciju i zato imamo i funkcionalne probe gde pozivamo građane da vide da li imaju neka curenja u kućnim grejnim instalacijama, kada krenemo da cirkulišemo vodu i tako dalje. Dakle, tako isto kada počnemo da grejemo, dolazi do velikih oscilacija u pritiscima, u temperaturama, posle šest meseci, dakle, posle tog mirovanja od šest meseci i može da se desi da dođe do pucanja - ističe direktor JKP Beogradske elektrane Vanja Vukić.
On ističe da JKP Beogradske elektrane imaju petnaest planova, sedamnaest kotlarnica, 1.600 km mreže, 9.900 stanica i naravno da može da se desi da dođe do određenih problema.
- Tako se desilo i na Ceraku. U jednom je trenutku cela toplana, celog grejnog područja Ceraka ostala bez grejanja, ali zahvaljujući našim stručnjacima, našim majstorima i rukovodstvu, načelstvu, mi smo uspeli da to stanje vratimo vrlo brzo i da isključimo jednu od dve magistrale kako bismo popravili jedan od najvećih kvarova koji se dogodio ove sezone. Dakle, naši radnici su brzo izašli i popravili. Dakle, nije bilo nekoliko dana, već čini mi se 24 sata kada su popravili - podvlači on.
Vukić podvlači i da ukoliko građani imaju problem mogu da se jave Beogradskom servisnom centru na telefon 11011. Ta linija je dostupna 24 sata.
- Mi vrlo brzo izlazimo na teren. Naravno, u zavisnosti od kvara i od prioriteta. Ukoliko postoje curenja u kućnim grejnim instalacijama ili negrejanje celih objekata, to će biti prioriteti - dodaje.
Direktor Beogradskih elektrana naglašava da postoje indikatori koji i njima ukazuju na to gde je došlo do kvara i tako mogu da izađu na teren i pre nego što se građani jave.
Na pitanje da li se građanima umanjuju računi za taj period u kom nisu imali grejanje sagovornik ističe.
- Želim da naglasim da je strategija Beogradskih elektrana da se skrati taj period od prijavljivanja građana pa sve do izlaska naših ekipa na teren kako bi se otklonili problemi. To je naš zadatak da skratimo taj odziv kako bi se što pre rešavali problemi. Ta toplota u radijatorima može i da ostane duže tamo onoliko koliko mi popravimo i otklonimo kvarove. Naravno, ukoliko dođe do dužeg prekida u grejanju, izvršiće se bonifikacije, odnosno građanima se neće naplatiti taj period koji nisu dobijali toplotnu energiju.
Komentari 3
ostavi komentar