Društvo i ekonomija

Direktno.rs

22. 01. 2025. 15:28 33

Đuka: Studenti nemaju pojma šta je to posao

Poslanik Srpske napredne stranke (SNS) Vladimir Đukanović ocenio je danas da studenti, koji su pozvali građane na generalni štrajk u petak, 24. januara, "svakako nemaju pojma šta je to posao i šta znači raditi".

- Na predavanja i ne idu, već dangube. Problem je što uništavaju budućnost kolegama koji žele da uče i polažu ispite. Ovo oko (obustavljanja) svakodnevnih obaveza je enigma, jer svakako samo kradu Bogu dane, pa bi prekid sa takvom "obavezom" upropastio štrajk - napisao je Đukanović na društvenoj mreži X.

Podsetimo, studenti u blokadi pozvali su građane Srbije na totalnu obustavu svih aktivnosti u petak, 24. januara, odnosno na generalni štrajk ili "opštu građansku neposlušnost".

- Ne idemo na posao, ne idemo na predavanja, ne obavljamo svakodnevne obaveze. Uzimamo slobodu u svoje ruke. Vaše učešće čini razliku - napisali su studenti u blokadi na Instagramu.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 33

ostavi komentar
Vidi još

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Srbija u dve kolone

Zoran Živković [22.01.2025.]




Video dana

Balon u balonu

Anketa

Da li ćete kupiti akcije NIS-a?

Rezultati