Društvo i ekonomija
01. 10. 2024. 18:23 3
Odgovor Elektrodistribucije Srbije na tekst "Građani Srbije oštećeni nerealno visokim računima za struju"
Elektrodistribucija Srbije reagovala je na tekst "Građani Srbije oštećeni nerealno visokim računima za struju" objavljen na portalu Direktno.rs, a njihovu reakciju vam prenosimo u celosti.
"Potpuna je besmislica da elektroinženjeri u Elektrodistribuciji Srbije idu na obuku za očitavanje brojila i da očitavaju brojila na terenu. Po ko zna koji put se u političke svrhe i promociju stranke iznose netačne informacije i besmislene špekulacije koje uznemiravaju javnost. Sistem očitavanja brojila normalno funkcioniše i upravo danas počinje redovni ciklus očitavanja potrošnje električne energije za prethodni mesec.
U prethodnom periodu sva brojila su očitana i potrošnja je zabeležena. EDS za zaposlene organizuje različite obuke, ali nijedna nije za elektroinženjere za čitanje brojila. Elektroinženjeri rade svoj posao u Elektrodistribuciji Srbije, a u saopštenju stranke Srbija Centar (SRCE) pokazano je drastično nepoznavanje funkcionisanja elektroenergetskog sistema Srbije. Pošto se SRCE poziva na krivična dela, podsećamo i da iznošenje lažnih vesti i uzbunjivanje javnosti predstavlja krivično delo.
Kako su građani već obavešteni, u Vojvodini je posle 20 godina uveden novi softver i deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese u taj softver. Proces modernizacije i primene novog softvera odvijao se uporedo sa redovnim aktivnostima i na žalost, dolazilo je do određenih zastoja. Svi korisnici koji su dobili račune bez očitanog stanja dobiće ispravke računa od snabdevača. Taj deo nastalog problema rešavamo zajedno sa EPS Snabdevanjem i korisnici neće biti oštećeni. Molimo građane da ne nasedaju na besmislene tvrdnje stranaka.
Eventualne reklamacije korisnici mogu da pošalju mejlom, bez potrebe da dolaze na šalter. Za korisnike koji su i pored toga odlučili lično da podnesu reklamaciju, u zgradi Elektrodistribucije Srbije u Novom Sadu otvoreno je još sedam dodatnih šaltera za prijem reklamacija. Na ovaj način sa povećanim brojem šaltera radiće se i u narednim danima, kako bi se maksimalno skratilo vreme čekanja ispred šaltera", zaključuje se u odgovoru Elektrodistribucije Srbije.
Komentari 3
ostavi komentar