Društvo i ekonomija

[ Izvor: Nova.rs ]

17. 09. 2024. 13:47 29

Firmi Jovane Joksimović od "Srbija voza" poslovi vredni 60.000 evra

Marketinška agencija "Majo public", u vlasništvu Jovane Joksimović i Manje Grčić, dobila je dva posla od "Srbija voza" u periodu od dve nedelje. Ovi poslovi, koji se odnose na odnose sa plasiranje informacija i kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, vredni su više od 60.000 evra.

"Srbija voz", akcionarsko društvo u kojem sve akcije drži država, dodelilo je dva ugovora firmi "Majo public", čije su vlasnice Jovana Joksimović i Manja Grčić, vredne 7.171.200 dinara, odnosno oko 61.300 evra, sa PDV-om.

Kako se navodi u odlukama objavljenim na Portalu javnih nabavki, u pitanju su poslovi plasiranja i distribucije informacija za javnost/PR strategija, kao i održavanja društvenih mreža I izrade sadržaja.

Više od 30.000 evra za PR usluge

Što se tiče prvog posla, usluge planiranja i distribucije informacija za javnost, odnosno PR strategije, on je dodeljen 3. jula.

"Majo public" bila je jedina firma koja je dostavila ponudu, koja je iznosila 2,99 miliona dinara bez PDV-a. Sa porezom, to je tačno 3.585.600 dinara, odnosno oko 30.600 evra.

Oni su, inače, bili jedini ponuđači.

Drugi posao želela i Olivera Jovićević

Drugi ugovor firmi "Majo public" dodeljen je dve nedelje kasnije, 17. jula. Tim ugovorom, "Srbija voz" im je dodelio posao održavanja društvenih mreža i izrade sadržaja. Vrednost posla je ista - 3.585.600 dinara, odnosno 30.600 evra, uključujući PDV.

Pored njih, ponudu je dostavila i Agencija za odnose s javnošću, marketing i TV produkciju "First media group", u vlasništvu Olivere Jovićević, koja je bila povoljnija, pa je iznosila oko 2,5 miliona dinara, odnosno 21.500 evra sa PDV-om.

Kako se navodi u zvaničnoj dokumentaciji, ponuda Olivere Jovićević je odbijena jer nije ispunjavala sve uslove. Njena firma, recimo, nije vodila društvene mreže za barem dva preduzeća koja se bave temama u oblasti saobraćaja u prethodne dve godine, nema barem četiri projekta eksterne komunikacije u domenu putničkog saobraćaja i nema iskustvo u komunikaciji na društvenim mrežama u prethodne tri godine.

Jovana Joksimović, glavna I odgovorna urednica novinske agencije Tanjug i voditeljka na televiziji K1, i Manja Grčić, direktorka TV K1, pokrenule su 2019. godine "Majo public", firmu koja se bavi komunikacijama i odnosima s javnošću.

Na njihovom zvaničnom sajtu navodi se da su i ranije sarađivali sa "Srbija vozom".

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 29

ostavi komentar
Vidi još

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Revizionista

Zoran Živković [18.09.2024.]




Video dana

Prečica

Anketa

Ko bi trebalo da nasledi Svetislava Pešića na mestu selektora Srbije?

Rezultati