Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Društvo i ekonomija

Direktno.rs [ Izvor: Politicki.rs ]

05. 08. 2022. 18:04 3

Đorđević dobio Informer na sudu

Apelacioni sud u Beogradu doneo je pravosnažnu presudu kojom se potvrđuje presuda Višeg suda u Beogradu po tužbi predsednika pokreta Oslobođenje Mlađana Đorđevića protiv portala Informer.rs i odgovornog urednika portala Milana Raševića u kojoj se tuženi obavezuju da Đorđeviću isplate na ime nematerijalne štete zbog duševnih bolova zbog povrede prava ličnosti iznos od 75.000 dinara sa zakonskom kamatom u roku od 15 dana.

Naime, Đorđević je tužio Informer zbog teksta pod naslovom "(VIDEO) OVAJ JE ZA DUŠEVNU BOLNICU! Đilasov kum izmislio da je Vučić u Beloj kući uzeo i sakrio osam milijardi dolara!".

Radi se o tome da je Đorđević tokom gostovanja na jednoj televiziji, komentarišući posetu Aleksandra Vučića Sjedinjenim Američkim Državama, potpisivanje Vašingtonskog sporazuma i čuveno Vučićevo sedenje na hoklici kod Trampa, izjavio u šali da je "Vučić dobio od Amerike osam milijardi dolara, kako bi svakom građaninu Srbije podelio po 1.000 dolara", piše portal politicki.rs.

Predsednik pokreta Oslobođenje Mlađan Đorđević će, kako je naveo, novac dobijen posle dobijene presude uplatiti Humaniatnoj organozaciji Dečija Radost iz Šilova na Kosmetu, kao pomoć deci iz socijalno ugroženih porodica.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 3

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se


Dijalog, to sam ja!

Zoran Živković [11.08.2022.]




Anketa

Da li je Svetislav Pešić dobro postupio što je precrtao Miloša Teodosića?

Rezultati

Video dana

Patkonaut