Društvo i ekonomija
05. 11. 2020. 11:04 27
ZAR JE LIDL VREDAN STRAVIČNE REPRIZE? Pazarci se tiskaju ispred radnje
Kompanija Lidl otvorila je danas prvu diskont prodavnicu u Novom Pazaru, a prizori koje smo već gledali širom Srbije na otvaranju ovog lanca marketa, viđeni su i u ovom gradu. Kao da prethodni talas korone nije bila dovoljna opomena Novopazarcima da se zapitaju da li su akcije u Lidlu vredne novog razbuktavanja epidemije.
Iz Lidla kažu da je u odnosu na površinu objekta od 1.440 kvadratnih metara, imajući u vidu sve propisane mere, u prodavnici boravio dozvoljen broj potrošača, što iznosi više od 300 njih, o čemu su zadužena lica vodila računa.
Podsetimo, kada je letos, prema rečima epidemiologa, zavladao "drugi pik prvog talasa" epidemije Covid-19, Novi Pazar, Sjenica i Tutin bili su najugroženiji.
Bolnice su bile prepune, ljudi su umirali od komplikacija usled koronavirusa, a svakodnevno smo čitali i objavljivali ispovesti stanovnika Novog Pazara, gde je zdravstveni sistem bio na ivici kolapsa.
Situacija je potom stabilizovala, a umesto da budu poučeni svežim neprijatnim iskustvom i da racionalno razmišljaju, Novopazarci su od ranog jutra pohrlili u Lidl kako bi se domogli proizvoda, koji su za nijansu jeftiniji u odnosu na druge markete.
Građani Novog Pazara dele fotografije i snimke na društvenim mrežama, a mnogi od njih ne mogu da se načude prizorima od po stotinu ljudi zbijenih u redove kako bi među prvima ušli u trgovinski objekat.
I to sada, kada je situacija sa koronavirusom višestruko opasnija, nego ranije i kada ima po 2.000 novoobolelih širom zemlje.
Komentari 27
ostavi komentar