Košarka

[ Izvor: Mediji ]

10. 06. 2025. 17:35 7

Ostoja Mijailović odgovorio Zvezdanu Terziću

Najveću pažnju u svakom sportu privlače večiti rivali, Crvena zvezda i Partizan, kako u fudbalu, tako i u košarci. Sa jedne strane, tu su nastupi u UEFA takmičenja, a sa druge je tu Evroliga.

Svi klubovi pojedinačno imaju veliku medijsku praćenost i pokrivenost, kako u Srbiji, tako i u Evropi, a sve to je u intervjuu za Maxbet Sport komentarisao i predsednik FK Crvena zvezda, Zvezdan Terzić, koji smatra da je gledanost utakmica Lige šampiona ipak daleko veća od Evrolige i da je zbog toga crveno-beli tim u neravnopravnom položaju. Istovremeno je potkačio košarkaške sekcije oba večita rivala.

- Fudbalskom klubu Crvena zvezda niko nije poklonio ovaj veliki novac, ona ga je zaradila, fudbal ima svog konačnog korisnika koji hoće da plati da gleda Crvenu zvezdu. Tako UEFA deli deo kolača svim učesnicima. U košarci nema Evroliga odakle da da. To nikoga u Evropi ne zanima. To je tržište, zakon ponude i tražnje. To nije na adekvatan način preslikano u državi Srbiji gde košarkaški klubovi ne reprezentuju na pravi način Republiku Srbiju jer gledanost mečeva Crvene zvezde i Partizana je veoma mala u evropskim okvirima. Neka kažu kolika je gledanost utakmica Evrolige u Evropi. Kolika je gledanost utakmica u Ligi šampiona, pa i Crvene zvezde. Zato mislim da se to na pravi način ne vrednuje i da je FK Crvena zvezda jako oštećen zbog košarkaških klubova Crvena zvezda i Partizan jer uzimaju ogroman deo kolača od države. Moje je kao prvog čoveka kluba da ovo narod zna, a ne tražimo novac od države - rekao je Zvezdan Terzić.

Nije se dugo čekalo na odgovor, pošto je predsednik KK Partizan Ostoja Mijailović odlučio da se oglasi na društvenoj mreži "X" i da istakne da je košarka i te kako praćena i da medijski dobija zasluženo veliku pažnju i dobit.

- Ne volim da gledam u tuđe dvorište, naročito ne u tuđe novčanike. U komercijalnom smislu na evropskom nivou, fudbal i košarka jesu neuporedivi ali... Evo nekoliko činjenica iz preliminarnog izveštaja EL koji je radio Nielsen: U periodu OKT - DEC 2024: Klubovi EL su imali: - 459 miliona gledalaca na TV - 2,8 milijardi pregleda vesti na sajtovima - Naš region: 120,8 miliona na TV i 402,6 miliona na sajtovima. Komercijalna vrednost vidljivosti dva glavna sponzora kluba, samo u ta tri meseca je prema dobijenom izveštaju od 2,1 (jedan ugovor) do 2,5 puta (drugi ugovor) veća od ukupnog iznosa godišnjeg sponzorstva po ugovoru. Nivo isplativosti ulaganja u košarku očigledno nije zanemarljiv. Naprotiv - objavio je Ostoja Mijailović na društvenoj mreži "X".

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 7

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Slobodni izbori

Zoran Živković [11.06.2025.]




Video dana

Bez brige, ima dovoljno balona za sve

Anketa

Da li je blokada u više gradova istovremeno dobra ideja studenata?

Rezultati