Slobodno vreme
10. 07. 2025. 09:30 0
Turistički agent otkriva šta prvo treba da uradite kada uđete u hotelsku sobu - a to nije raspakivanje
Turistički agent je otkrila pet ključnih zadataka koje treba obaviti po dolasku u hotelsku sobu, a koje osiguravaju bezbednost, udobnost i optimalnu higijenu.
Često nema lepšeg osećaja od trenutka kad konačno uđemo u hotelsku sobu nakon dugog putovanja, pogotovo nakon sati provedenih na cesti, u avionu ili na aerodromima. Većina pri ulasku instinktivno napravi isto: baci se na krevet, uzdahne s olakšanjem i možda odmah počne da raspakuje kofer, ali turistički agent Dimple Chudasama-Adams rekla je da bi to trebalo biti poslednja stvar koju treba napraviti.
U nedavnom videu na Instagramu, Dimple je otkrila svoju "listu za iskusne putnike" s pet ključnih zadataka koje treba obaviti u hotelskim sobama ili iznajmljenom apartmanu, a koje osiguravaju bezbednost, udobnost i optimalnu higijenu, piše Daily Mail.
Iskusna putnica iz Birmingema u Velikoj Britaniji rekla je da prvo treba proveriti da li u sobi ima stenica jer to može pomoći u sprečavanju zaraze u vašem domu kada se vaše putovanje završi.
Stenice su sjajni "autostoperi" i lako mogu da se pričvrste za kofer, odeću i druge predmete, pa detaljni pregled sobe pre raspakivanja može da pomogne u sprečavanju njihovog širenja.
Dimple je savetovala putnicima da odmah po dolasku povuku čaršave i pregledaju uglove dušeka u potrazi za tamnim mrljama koje bi mogle ukazivati na prisustvo stenica.
Sledeći korak koji je preporučila je brisanje površina koje često dodirujemo u hotelskoj sobi, poput daljinskog upravljača, prekidača za svetlo i kvaka na vratima, što je ključno za održavanje lične higijene. Te površine često dodiruje više gostiju i mogu da sadrže klice i bakterije, što se potencijalno širi i uzrokuje bolest.
Treći njen savet je osigurati da se vrata zaključavaju i da sef ispravno funkcioniše, što je ključno za bezbednost i mir jer to može sprečiti neovlašćeni pristup i potencijalnu krađu. Stručnjakinja za putovanja takođe je podstakla goste da provere minibar i fotografišu ga da bi izbegli iznenadne naplate prilikom odjave.
Fotografisanje po dolasku pruža dokaz o dobrom stanju minibara i može da se koristi za osporavanje bilo kakvih odstupanja koja bi se kasnije mogla pojaviti. Mnogi minibarovi takođe koriste senzore ili ih ručno proverava osoblje, što možete rezultirati slučajnim ili netačnim naplatama.
Dimple je peti i poslednji savet posvetila ljudima koji putuju sami, a radi se o zaključavanju vrata klinom ili bravom, što je ključno za poboljšanje sigurnosti na nepoznatom mestu. To pruža dodatni sloj zaštite od neovlašćenog ulaska, dajući gostima mir i vreme za reakciju u slučaju upada.
Različite reakcije ljudi
Njeni saveti izazvali su različite reakcije u komentarima, pri čemu su neki korisnici predložili sopstvene savete, dok su drugi optužili putničku agentkinju da je "paranoična".
"Možda prvo proverite izlaze u slučaju požara", predložio je jedan korisnik.
"Proverite da li WC šolja ima vode, prazni li se sudopera i imate li dovoljno toalet papira", rekla je korisnica.
Komentari 0
ostavi komentar