Slobodno vreme
20. 06. 2025. 21:00 0
Zbog izjave influensera da bi oni trebalo da budu cenjeni kao sportisti DIGLA SE BURA na mrežama (VIDEO)
Influenseri su u današnje vreme postali nezaobilazna pojava u digitalnom svetu. Od viralnih do šaljivih video snimaka - kreiranje video sadržaja postalo je i posao i način života. Ali, i dalje izaziva oprećna mišljenja među ljudima. Da li je to zaista pravi posao?
Zarađivati kao influenser danas znači više od lajkovanih objava. Tu su ugovori s brendovima, sponzorstva, pokloni, pozivi na glamurozne događaje...
U poređenju s fizički zahtevnim poslovima ili kancelarijskim poslovima od 9 do 17 sati, pozicija influensera deluje kao san. Ipak, mnogi još uvek ne vide to zanimanje kao ozbiljnu karijeru, nego kao nešto lagano i površno.
Upravo to pokušao je da ospori popularni tiktoker Brendon, poznatiji pod korisničkim imenom Bran Flakezz, koji ima više od 1,3 miliona pratilaca.
Gostujući u podkastu "Delusional Diaries", on je otvoreno govorio o svojoj karijeri, komentarišući: “Influenseri nikada neće biti priznati kao pravi profesionalci. Ljudi će nas uvek ceniti manje od sportista”.
Izjava pokrenula lavinu reakcija
Komentari na mrežama su podeljeni - i negativni i pozitivni.
Brendon nije živeo uvek od društvenih mreža. Dok je studirao, radio je u Anthropologieu, a počeo je da snima iz finansijske potrebe. Danas priznaje da se ne kaje što je napustio stalan posao: “Znao sam da je vreme za promenu kad sam stvaranjem sadržaja počeo da zarađujem isto koliko i radom na puno radno vreme – a uz to sam se zabavljao”.
Ali, mnogi nisu bili impresionirani njegovim poređenjem s profesionalnim sportistima, pa su na društvenim mrežama usledili oštri komentari.
Jedan korisnik ironično je komentarisao: “Serena Vilijiams je možda osvojila Australian Open trudna, ali hej – nikad nije snimila 'get ready with me' i unboxing u istom danu”.
Drugi je dodao: “Problem je što influenseri neretko brkaju to da nešto oduzima puno vremena s tim da je teško. To jednostavno nije isto kao raditi 10 sati na nogama u trgovini”.
I dok su jedni smatrali da je Brendonovo poređenje neukusno, drugi su ga ipak branili: “Možda je loše sročio misao, ali on se trudi, kreativan je i radi nešto korisno u onlajn zajednici. Samo je rekao pogrešnu stvar, u pogrešno vreme”.
Jedno je jasno – posao influensera je realnost modernog tržišta rada. Ali, rasprave o tome koliko vredi, za koga je "pravi posao" i da li zaslužuje priznanje, neće tako skoro utihnuti. A možda je to i prirodan deo svake nove profesije koja menja pravila igre, prenosi Večernji.hr.
Komentari 0
ostavi komentar