Slobodno vreme
30. 05. 2025. 15:00 0
Hejli Biber PRODALA SVOJ BREND I POSTALA MILIJARDERKA! Evo kako je za kratko vreme stvorila imperiju
Mnoge slavne žene sve češće pokreću svoje kozmetičke linije, ali malo kod od njih ostvari veliki uspeh. Jedna od njih je Hejli Biber koja je pokrenula lifestyle brend Rhode 2022. godine, a danas prodala za neverovatnih milijardu dolara i postala milijarderka
Naime, američka kozmetička kompanija E.l.f. bjuti (e.l.f. Beauty) objavila je da je kupila brend Roud (rhode) manekenke i influenserke Hejli Biber za milijardu dolara, što je najveća akvizicija u istoriji firme.
Prodaja vredna milijardu dolara
Kako piše Reuters, Elf Beauty će isplatiti Hejli 800 miliona dolara u gotovini i akcijama, dok će dodatnih 200 miliona biti isplaćeno na osnovu postizanja određenih ciljeva u poslovanju.
„Samo tri godine nakon početka ovog putovanja, naše partnerstvo sa e.l.f. Beauty označava neverovatnu priliku da podignemo i ubrzamo našu sposobnost da dopremo do većeg dela naše zajednice sa još inovativnijim proizvodima i proširimo našu distribuciju globalno“, rekla je Biber u saopštenju.
Rhode, koji se fokusira na šminku i negu kože, izgradio je snažan posao direktne prodaje potrošačima. Brend je lansiran sa tri osnovna proizvoda – peptidnim fluidom za glaziranje, kremom za obnavljanje zaštitne barijere i peptidnim tretmanom za usne – i od tada je proširio svoju ponudu.
Hejli Biber ostaje kreativni direktor
Hejli Biber će ostati na čelu kreativnog tima firme Roud kao glavna direktorka za inovacije, prenosi CNN.
Rhode je, naravno, glavnu reputaciju stekao na društvenim mrežama, a samo na Instagramu ima više od 3 miliona pratilaca. Sama Biberova ima lični Instagram nalog sa 54 miliona pratilaca.
e.l.f. Beauty je omiljeni brend među generacijom Z i dobija na popularnosti među milenijalcima i generacijom X. Pored Biberove, kompanija je takođe sarađivala sa glumicom Dženifer Kulidž i pevačima Megan Trejnor, Ališom Kiz i Manuelom Turizom.
Kada strast prema nezi kože postane imperija
Rhode je lansiran 2022. godine sa ciljem da ponudi jednostavne, ali efikasne proizvode za negu kože. Hajli je želela da tržištu predstavi rutinu koja je minimalna, ali efikasna.
Proizvod Peptide Glazing Fluid, Rhode je postao viralni hit i to ne slučajno. Naime, on je obećavao takozvani "glazirani" izgled kože - svež, hidriran i prirodno sjajan ten koji je odmah osvojio TikTok, Instagram i kozmetičke entuzijaste širom sveta. Lista čekanja je dostigla stotine hiljada imena, a zalihe su se rasprodavale u rekordnom roku.
Brend koji odražava njenu filozofiju
Hejli nije samo lice brenda - ona je njegova suština. U svaki korak proizvodnje unela je lični pečat: od pažljivo biranih sastojaka, preko jednostavnog pakovanja, do pažljivo osmišljene kampanje.
Rhode ne nudi stotine proizvoda, već svega nekoliko pažljivo osmišljenih formula koje odgovaraju savremenom načinu života. Manje je više i tržište je to prepoznalo.
Komentari 0
ostavi komentar